Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-02-23 19h51
Antwoorden: 7 antwoorden
Beste,
via de decoder en via de vtm go app op de tv valt het geluid af en toe weg, beeld blijft door lopen zonder geluid.
dit duurt dan maximum een seconde of 5.
alle toestellen werken via WiFi.
iemand een oplossing hiervoor?
een vaste kabel leggen voor internet is geen optie.
Dat hebt u goed begrepen 😁
Zou eens testen met VrtMax app en zien wat dat geeft @Segers1985
Verder zou ik de 2.4 GHz en de 5 GHz op de Orange modem een andere naam (SSID) geven. En indien mogelijk de TV met de 5 GHz laten verbinden indien het signaal sterk genoeg is. De 5 GHz laat grotere snelheden toe. Is ook een piste - maar weet niet of dit het gaat oplossen. Slechter zal het in alle geval niet worden
Kun je via de tv niet eens een reset proberen of iets maar zonder dat je al je apps kwijt bent ?
Want dit lijkt me dan toch niet bij Orange zelf te liggen maar ergens aan je tv toestel zelf. Ok het is de decoder en de app van VTM GO maar toch vreemd dat dit op beide is dat je het probleem ervaart. Als dit nu enkel via de decoder was kan ik nog ergens zeggen het is de decoder maar je ervaart het op de twee.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |