annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Herbekijken tv programma

Topic gestart op: 20-09-21 19h31

Antwoorden: 14 antwoorden

Hanan
Ervaren verkenner

Herbekijken tv programma

OPGELOST

Kan je via orange bijvoorbeeld het nieuws gewoon herbekijken zonder deze hoeven telkens op te nemen.  Want ik zie dat niet zo direct

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Hanan  

Orange bied geen terugkijk tv aan dat zit niet in het pakket. Je kan het opnemen zoals je dat nu doet dat is een optie. Eventueel kan je wel als het programma begonnen is terug in de tijd gaan ( met maximaal een uur ) om je uitzending vanaf het begin te kijken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
Jorinde
Ervaren verkenner

Ik vind het ook jammer dat Orange geen terugkijkfunctie heeft. 

Bij Telenet vond ik dat zo praktisch, maar bon, je moest dan weer 10€ per maand bijleggen, wat het ook niet goedkoper maakt. Nu is het daar gratis, maar je moet One worden, wat dat ook moge betekenen. 

Meer dan twee programma's tegelijk kunnen opnemen, zou leuk zijn. Maar ja, misschien kan dat technisch niet omdat Orange de kabel van Telenet gebruikt? 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Hanan  

De toekomst zal het moeten uitwijzen. Over de gsm ben ik zeker goed te spreken geen klagen maar de rest kan zeker beter of beter gezegd een uitbereiding zou op zijn plaats zijn. 

Maar ja zoals ik al zei afwachten wat er gaat komen en eerlijk gezegd verwacht ik wel iets maar geen idee wat. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Hanan  

Orange bied geen terugkijk tv aan dat zit niet in het pakket. Je kan het opnemen zoals je dat nu doet dat is een optie. Eventueel kan je wel als het programma begonnen is terug in de tijd gaan ( met maximaal een uur ) om je uitzending vanaf het begin te kijken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Hanan
Ervaren verkenner

@patrick2 

Bedankt voor je respons, maar ik vind het persoonlijk zeer spijtig. Vond het met de vorige provider toch zeer handig om na de hobby's van de kinderen het nieuws te kunnen herbekijken zonder gedoe. 

Ik mis dat hier wel

 

 

 

Chiquita
Aspirant genezer

Eigenlijk raar dat je dit hier vraagt?
Bij het wisselen van provider ga je toch opzoeken wat de voor- en nadelen zijn?
Dan had je toch gevonden dat dit niet kan....

Leden met de meeste pluimen