annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe volgorde zenderlijst aanpassen?

Topic gestart op: 14-01-19 23h14

Antwoorden: 9 antwoorden

Rombo
Aspirant verkenner

Hoe volgorde zenderlijst aanpassen?

OPGELOST

Is het mogelijk om de volgorde aan te passen van de zenderlijst?

Labels (2)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Rombo u gaat als volgt te werk :

Huisje ----> favorieten------>uw favorieten bewerken---->uw eigen zenders op volgorde zetten. Vergeet ten allertijde niet om alles op te slaan.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
a148146
Leidende verkenner


@Rombo  schreef:

@patrick2 

Ik heb het gisteren ingesteld dmv de favorieten. Het fijne is dat zo iedereen zijn eigen favorieten lijst kan maken. Het nadeel vind ik wel dat je het nummer van de zender niet kunt veranderen. Hiermee bedoel ik dat je bijvoorbeeld alle kinderzenders op 20 en verder wil zetten en de sportzenders op 30 en volgende

In ieder geval bedankt voor uw antwoord. 

Nee, ik dacht niet dat dit ging. Ik ben er nu ook al een tijdje weg maar heb toen ook mijn eigen lijst grondig kunnen maken. Het enige wat je mischien kan doen is met spacies werken tussen sommege groepen van zenders.  Sport-kinderen-cultuur omdat er later altijd kunnen bijgeplaats moeten kunnen. En anders heb je geen ruimte en komen zij te staan op open plaatsen en kan het zijn dat je die lijst terug moet gaan maken.


 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
a148146
Leidende verkenner


@Rombo  schreef:

@patrick2 

Ik heb het gisteren ingesteld dmv de favorieten. Het fijne is dat zo iedereen zijn eigen favorieten lijst kan maken. Het nadeel vind ik wel dat je het nummer van de zender niet kunt veranderen. Hiermee bedoel ik dat je bijvoorbeeld alle kinderzenders op 20 en verder wil zetten en de sportzenders op 30 en volgende

In ieder geval bedankt voor uw antwoord. 

Nee, ik dacht niet dat dit ging. Ik ben er nu ook al een tijdje weg maar heb toen ook mijn eigen lijst grondig kunnen maken. Het enige wat je mischien kan doen is met spacies werken tussen sommege groepen van zenders.  Sport-kinderen-cultuur omdat er later altijd kunnen bijgeplaats moeten kunnen. En anders heb je geen ruimte en komen zij te staan op open plaatsen en kan het zijn dat je die lijst terug moet gaan maken.


 

0 pluimen
ambiorix1
Ervaren verkenner

Ik moet nu iets vragen, ik ben nog niet zo lang klant, en zie niet direct dat staan bij die nieuwe bos en die nieuwe afstandsbediening. Want eerlijk gezegd in het begin is dit een lastig ding om mee te werken, vooral omdat ik vind dat er veel te weinig knoppen op staan en veel te veel gebruik wordt gemaakt door die lastige ok toets die dan nog eens 4 verborgen toetsjes onder het rubber heeft. Na een 4-5 tal dagen word je wel gewoon waar die ongeveer staan, maar er had even goed een toets kunnen zijn voor zender gids  en nog zo veel andere, waar je nu met die toetsen die onder dat rubber moet manuvreren nadat je op een oranje toets hebt gedrukt.

Anonymous
Niet van toepassing

Volledig eens met @ambiorix1 , de AB is een gemiste kans, plus het feit dat je met geen mogelijkheid mijn vertrouwde AB van mijn Samsung TV (waar nog minder knoppen op staan, maar wel de juiste, bvb TV gids) kan linken aan de nieuwe box. Enkel het volume en aan/uit is te bedienen. Ik weet het, met de volgende updates zal dit er wel komen, maar voor mij persoonlijk is de TV gids èèn van de belangrijkste. En die soft touch knoppen is ook mijn ding niet 🙄

0 pluimen
ambiorix1
Ervaren verkenner

Ja inderdaad het had toch veel simpeler geweest dat er een knop rechtstreeks op die afstandsbediening stond om naar je zender-gids te gaan zoals vroeger. Het is voor mij nu ook weer al een 8 tal maanden geleden denk ik dat ik voor de tweede maal terug kom, maar ik dacht dat er toen een knop aanwezig was en nu moet je alles doen via je box. Ik wou dan gisteren mijn zenders rangschikken, ik heb gevonden waar je dat kan aan malen, maar ik ben dan gestopt aan een 50 tal zenders om te zien of het lukte. En nee dus. Ik denk dat ik het juist deed, ga nu eens met 5 proberen.

0 pluimen
ambiorix1
Ervaren verkenner

Ik heb dat nu gevonden om die zenders te plaatsen, maar bij mij blijven ze toch niet staan nadat ik ze na dat ik ze geplaatst had beven aan rechts heb, heb op geslagen. Of moet ik zender per zender opslaan in mijn lijst, want dan is het ook een heel trage en slechte bedoeling. En begin ik al spijt tz krijgen dat ik voor 60€ goedkoper naar hier trtug ben overgestapt.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen