Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-01-19 23h14
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Rombo u gaat als volgt te werk :
Huisje ----> favorieten------>uw favorieten bewerken---->uw eigen zenders op volgorde zetten. Vergeet ten allertijde niet om alles op te slaan.
@Rombo schreef:
@patrick2
Ik heb het gisteren ingesteld dmv de favorieten. Het fijne is dat zo iedereen zijn eigen favorieten lijst kan maken. Het nadeel vind ik wel dat je het nummer van de zender niet kunt veranderen. Hiermee bedoel ik dat je bijvoorbeeld alle kinderzenders op 20 en verder wil zetten en de sportzenders op 30 en volgende
In ieder geval bedankt voor uw antwoord.Nee, ik dacht niet dat dit ging. Ik ben er nu ook al een tijdje weg maar heb toen ook mijn eigen lijst grondig kunnen maken. Het enige wat je mischien kan doen is met spacies werken tussen sommege groepen van zenders. Sport-kinderen-cultuur omdat er later altijd kunnen bijgeplaats moeten kunnen. En anders heb je geen ruimte en komen zij te staan op open plaatsen en kan het zijn dat je die lijst terug moet gaan maken.
Dank je Patrick voor uw antwoord.
Ik had gisterenavond inderdaad gekeken bij de instellingen maar heb het dan waarschijnlijk over het hoofd gezien. Ik ga straks nog eens kijken.
@Rombo u gaat als volgt te werk :
Huisje ----> favorieten------>uw favorieten bewerken---->uw eigen zenders op volgorde zetten. Vergeet ten allertijde niet om alles op te slaan.
@patrick2
Ik heb het gisteren ingesteld dmv de favorieten. Het fijne is dat zo iedereen zijn eigen favorieten lijst kan maken. Het nadeel vind ik wel dat je het nummer van de zender niet kunt veranderen. Hiermee bedoel ik dat je bijvoorbeeld alle kinderzenders op 20 en verder wil zetten en de sportzenders op 30 en volgende
In ieder geval bedankt voor uw antwoord.