annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe volgorde zenderlijst aanpassen?

Topic gestart op: 14-01-19 23h14

Antwoorden: 9 antwoorden

Rombo
Aspirant verkenner

Hoe volgorde zenderlijst aanpassen?

OPGELOST

Is het mogelijk om de volgorde aan te passen van de zenderlijst?

Labels (2)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@Rombo u gaat als volgt te werk :

Huisje ----> favorieten------>uw favorieten bewerken---->uw eigen zenders op volgorde zetten. Vergeet ten allertijde niet om alles op te slaan.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
a148146
Leidende verkenner


@Rombo  schreef:

@patrick2 

Ik heb het gisteren ingesteld dmv de favorieten. Het fijne is dat zo iedereen zijn eigen favorieten lijst kan maken. Het nadeel vind ik wel dat je het nummer van de zender niet kunt veranderen. Hiermee bedoel ik dat je bijvoorbeeld alle kinderzenders op 20 en verder wil zetten en de sportzenders op 30 en volgende

In ieder geval bedankt voor uw antwoord. 

Nee, ik dacht niet dat dit ging. Ik ben er nu ook al een tijdje weg maar heb toen ook mijn eigen lijst grondig kunnen maken. Het enige wat je mischien kan doen is met spacies werken tussen sommege groepen van zenders.  Sport-kinderen-cultuur omdat er later altijd kunnen bijgeplaats moeten kunnen. En anders heb je geen ruimte en komen zij te staan op open plaatsen en kan het zijn dat je die lijst terug moet gaan maken.


 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
patrick2
Wijze
Wijze

@Rombo u kan uw zenderlijst aanpassen bij uw instellingen zodat u ze op eigen volgorde kan zien en zetten.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Rombo
Aspirant verkenner

Dank je Patrick voor uw antwoord.

Ik had gisterenavond inderdaad gekeken bij de instellingen maar heb het dan waarschijnlijk over het hoofd gezien. Ik ga straks nog eens kijken.


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Rombo u gaat als volgt te werk :

Huisje ----> favorieten------>uw favorieten bewerken---->uw eigen zenders op volgorde zetten. Vergeet ten allertijde niet om alles op te slaan.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Rombo
Aspirant verkenner


@patrick2 

Ik heb het gisteren ingesteld dmv de favorieten. Het fijne is dat zo iedereen zijn eigen favorieten lijst kan maken. Het nadeel vind ik wel dat je het nummer van de zender niet kunt veranderen. Hiermee bedoel ik dat je bijvoorbeeld alle kinderzenders op 20 en verder wil zetten en de sportzenders op 30 en volgende

In ieder geval bedankt voor uw antwoord. 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen