Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-08-22 20h45
Antwoorden: 8 antwoorden
Downloaden van de Orange TV plus app geeft foutmelding "Internal server error" op mijn iphone.
Heb even als test de app gedownload en dat gaat zonder probleem hier , heb het geprobeerd op een iPhone 13.
Dus ik zie niet direct een probleem met de app zelf of de App Store. Ergens gaat er dan iets verkeerd je eigen toestel.
Op mijn iphone 7 lukte het zonder probleem, op de iphone8 van mijn vrouw kreeg ik de "internal server error". Al verschillende malen opnieuw geprobeerd en telkens zelfde melding.
Kan ook niet direct zeggen wat hier de oorzaak is.
Probeer eens de iPhone zonder wifi te zetten of reset eens de netwerk instellingen , dus niet heel je toestel resetten enkel voor het netwerk. Verbind opnieuw met de wifi en probeer nog eens te downloaden.
@patrick2 Ik heb je wat op hetverkeerde been gezet, excuses. Het downloaden van de app Orange TV Plus is wel gelukt op de iphone8 , maar na de keuze "apparaat koppelen" en daarna de keuze aanmelden bij "ik heb geen decoder" krijg ik de melding "internal server error"
Gebruiker | Aantal |
---|---|
8 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |