Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-09-18 15h01
Antwoorden: 22 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Bij Telenet konden wij uitgesteld kijken (of programma in pauze zetten) verlengen tot 8 uur.
Dit is soms praktisch, want als je al 2 kanalen opneemt, dan kan je het derde kanaal op pauze zetten tot je op het einde van de avond tijd hebt om te kijken.
Nog beter zou zijn dat je zoals bij Telenet, een programma die op pauze staat kunt opnemen met terugwerkende kracht van zodra één van die twee kanalen om op te nemen vrij komt 😉
Het zijn maar voorstellen om jullie concurrentie bij te benen
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Die in de cloud vind ik nu ook nog niet noodzakelijk. In tegendeel. Dit zal ons weer een stap achteruit brengen. Want dan zal alles weer beperkt worden in de tijd (nu blijven sommige programma's soms 6 maanden wachten tot ze bekeken worden, op z'n minst tot we kunnen binge watchen) en dit zal ook beperkingen geven naar doorspoelen van de reclame (of waarom denk je dat Telenet het doet, als eigenaar van Vier, Vijf en Zes).
Kwaliteit is zoveel mogelijk instellingen en vrijheden laten aan de klant
@Benn daar ben ik het toch niet mee eens. In de cloud opnemen heeft voordelen voor de klant , meerdere opnames tegelijk doen , geen ruimte gebrek op de decoder aan harde schijf. Het behouden van de opnames kan door Orange bepaald worden wat die willen zolang de opnames bewaard blijven.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |