annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Koppelen gsm tv

Topic gestart op: 24-08-21 13h15

Antwoorden: 2 antwoorden

Iwalgrae
Aspirant verkenner

Koppelen gsm tv

Voor ik de mesch WiFi gebruikte kon ik de tv koppelen met de gsm. Nu sinds die mesch kan ik niet meer ontkoppelen krijg ik steeds een melding dat de internetverbinding niet werkt. Maar op de rest van de toestellen heb ik WiFi. Raar. Kan geen nieuwe toestellen toevoegen ook. 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Gregory
Wijze
Wijze

klassiek antwoord @Iwalgrae Probeer morgen of wat later nog eens.  Soms werkt het om een of andere reden niet.  Ergens een kink in de kabel - figuurlijk - gsm >> wifi/4g >> Orange >> modem >> wifi/kabel >> decoder

Heb dat ook al voorgehad.  Ook soms:geen decoder gevonden op je netwerk.  Wat wachten en dan gaat het wel.

Denk dat er ergens een time out opzit

(mijn decoder is met de kabel verbonden, niet via wifi)

 

patrick2
Wijze
Wijze

@Iwalgrae  

Het zal wel toevallig zijn dat het nu niet werkt want dit staat los van je Mesh wifi. Mesh wifi zorgt er enkel alleen maar voor dat je wifi hebt en dat je dus ook gedekt bent voor meerdere ruimtes voor wifi. Dit gaat geen invloed hebben om je gsm aan de decoder te koppelen of te ontkoppelen. 

Is je decoder wel verbonden met de internet? Want dat is wel belangrijk dat die zich ook verbind op je 'nieuwe ' netwerk. Je kan al eens zien bij je instellingen of je decoder aan het internet verbonden is. Als je decoder niet verbonden is zal je dus niks kunnen doen. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen