annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Lip sync en haperen beeld.

Topic gestart op: 16-09-22 14h09

Antwoorden: 9 antwoorden

Deven1981
Aspirant verkenner

Lip sync en haperen beeld.

Sinds onze nieuwe digicorder hebben we veel last van geluid en beeld dat totaal niet klopt. Latency aanpassen in de digibox werkt niet. Ook in de tv niet.

 

Opnamen bekijken geeft geen vloeiend beeld en geluid is ook niet ge synced. Zeer storend.

 

Nog mensen met dit probleem?

 

Onze verbinding was perfect volgens de installateur, evenals onze wifi. 

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Kurt_Chrisje
Rekruut scout

Beste allen, sinds mijn decoder defect ging eind juni kreeg ik ook een TV Box, sindsdien niks dan ellende met synchronisatie beeld en geluid. Technieker al langs geweest en echt alles gedaan wat hij maar kon doen, waarvoor uitermate dank trouwens, echter niks brengt soelaas.

Na enkele telefoons met klantendienst heeft men nu de oplossing gevonden, de fout ligt aan uw surround systeem (Bose). Met decoder was synchronisatie 100% correct, sinds TV Box problemen... Orange houdt vast aan zijn standpunt dat het aan mijn surround ligt, terwijl het met de decoder perfect werkte, enige wijziging is de TV Box...

Door de bal van kamp te verleggen, en niet dieper te willen ingaan op de oorzaak is men mij volledig aan het verliezen als klant. Ik ga morgen eens rondhoren wat andere providers me te bieden hebben, spijtig dat het zo moet lopen, maar als men zijn eigen wijzigingen en vernieuwingen niet inziet als de basis van het probleem hoef ik er ook niet mee verder. Vertrouwen moet van twee kanten komen. 

Decoder en surround geen enkel probleem, TV Box en surround wel probleem, aan de neutrale lezer om te besluiten waar de fout zit...

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

zou eens de hdmi kabel langs beide kanten uittrekken en goed terug insteken  @Deven1981 

Je kunt ook eens een andere hdmi port op je tv nemen.

Ook eens testen met een andere hdmi kabel (High speed + ethernet) - kosten nieyt veel in de Action

Voor beeld en geluid zal het aan de wifi niet liggen - de tvbox werkt met de hdmi kabel als je geen netflix, vrtnu of zo gebruikt

0 pluimen
Deven1981
Aspirant verkenner

Andere hdmi poort al geprobeerd.

 

Kabel, technieker zei dat de nieuwe meegeleverde kabel beter was dan die ik had. 

 

De bix is bij ons ook verbonden met ethernet ipv wifi. Wou even meedelen dat onze wifi/internet thuis in orde zijn. 

 

Ik probeer wel eens met een andere kabel. 

 

Ook krijg ik tijdens het zien van opnames ineens melding van fout tijdens afspelen en dan stopt het ook. Weg opname terugkijken.

 

Fout 4002

Voorlopig geen vooruitgang dieje nieuwe decoder.

 

Edit: andere hdmi geen verbetering. 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Werk je met een geluidsinstallatie @Deven1981 ?

Dan zou ik deze even afkoppelen en het geluid rechtstreeks op de TV laten spelen 

Zie of dat je sync probleem met het geluid verbetert 

Indien ja zit het probleem niet direct in de decoder

Indien niet beter zou ik met Orange eens contact opnemen via de chat

Hier volledig naar onder scrollen, dan op het blauw icoon rechts klikken

Welkom op onze chat. We helpen U graag tussen 8u en 21u40.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen