annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Lip sync en haperen beeld.

Topic gestart op: 16-09-22 14h09

Antwoorden: 9 antwoorden

Deven1981
Aspirant verkenner

Lip sync en haperen beeld.

Sinds onze nieuwe digicorder hebben we veel last van geluid en beeld dat totaal niet klopt. Latency aanpassen in de digibox werkt niet. Ook in de tv niet.

 

Opnamen bekijken geeft geen vloeiend beeld en geluid is ook niet ge synced. Zeer storend.

 

Nog mensen met dit probleem?

 

Onze verbinding was perfect volgens de installateur, evenals onze wifi. 

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Deven1981
Aspirant verkenner

Er hangt een bose soundbar aan. Maar deze is verbonden met de tv, niet aan de digicorder. De coax ga ik morgen eens testen etc. Thx. 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Schakel toch de soundbar even uit @Deven1981 en geluid enkel op TV - al ware het maar om te elimineren

Er zijn twee manieren om een soundbar aan te sluiten met hdmi

(1) een hdmi output van de TV.  Dus tvBox >> TV en een andere hdmi van TV >> soundbar

(2) Als je soundbar een hdmi in ene een hdmi out heeft ( arc ?) 

TVBox >> soundbar >> TV

De TVbox heeft wat instellingen voor het geluid - Audio (SPDIF) maar denk dat dit alleen voor een aansluiting met optical cable is

Als je bose met optical cable verbonden is met de TV - eens zien bij de SPDIF latency op je TV

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Je probleem kan op een slecht contact wijzen - maar niet zeker.  Trek ook de coax even uit + terug insteken

Ik heb hem al een tijdje @Deven1981  Installatie nieuwe TV decoder - Tribe (orange.be)

Mijn problemen to hier

- 2 dagen na mekaar mijn telefoon moeten ontkoppelen en terug koppelen met de Orange TV app

- kon op een dag naar geen enkele zender meer kijken, inclusief tv gids leeg.  Afgelegd met knop links achter, wat  gewacht en terug opgestart

Deven1981
Aspirant verkenner

Niks helpt spijtig genoeg. 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

En zonder de bose soundbar ?

Dan zou ik Orange contacteren @Deven1981 

Lijst aanleggen met wat je al gedaan hebt

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen