Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-09-22 14h09
Antwoorden: 9 antwoorden
Sinds onze nieuwe digicorder hebben we veel last van geluid en beeld dat totaal niet klopt. Latency aanpassen in de digibox werkt niet. Ook in de tv niet.
Opnamen bekijken geeft geen vloeiend beeld en geluid is ook niet ge synced. Zeer storend.
Nog mensen met dit probleem?
Onze verbinding was perfect volgens de installateur, evenals onze wifi.
Er hangt een bose soundbar aan. Maar deze is verbonden met de tv, niet aan de digicorder. De coax ga ik morgen eens testen etc. Thx.
Schakel toch de soundbar even uit @Deven1981 en geluid enkel op TV - al ware het maar om te elimineren
Er zijn twee manieren om een soundbar aan te sluiten met hdmi
(1) een hdmi output van de TV. Dus tvBox >> TV en een andere hdmi van TV >> soundbar
(2) Als je soundbar een hdmi in ene een hdmi out heeft ( arc ?)
TVBox >> soundbar >> TV
De TVbox heeft wat instellingen voor het geluid - Audio (SPDIF) maar denk dat dit alleen voor een aansluiting met optical cable is
Als je bose met optical cable verbonden is met de TV - eens zien bij de SPDIF latency op je TV
Je probleem kan op een slecht contact wijzen - maar niet zeker. Trek ook de coax even uit + terug insteken
Ik heb hem al een tijdje @Deven1981 Installatie nieuwe TV decoder - Tribe (orange.be)
Mijn problemen to hier
- 2 dagen na mekaar mijn telefoon moeten ontkoppelen en terug koppelen met de Orange TV app
- kon op een dag naar geen enkele zender meer kijken, inclusief tv gids leeg. Afgelegd met knop links achter, wat gewacht en terug opgestart
Niks helpt spijtig genoeg.
En zonder de bose soundbar ?
Dan zou ik Orange contacteren @Deven1981
Lijst aanleggen met wat je al gedaan hebt