annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Live tv via APP

Topic gestart op: 14-08-20 10h04

Antwoorden: 11 antwoorden

Chiquita
Aspirant genezer

Live tv via APP

Thuis kan ik via de Wifi alle zenders LIVE kijken via de app.

Maar op een andere wifi werken sommige zenders niet.
Waarom is dit? bij de "concurrenten" is dat toch niet....

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Josette
Wijze
Wijze

@Chiquita  goedemorgen,

ik denk het wel hoor, dat is omdat iedere provider zijn klanten wil helpen en niet

die van anderen.

Vandaar dat je die op een ander wifi kanaal niet zien kan.

Je kan hier ook eens lezen gaan: https://community.orange.be/t5/Tv/Live-TV-kijken-niet-beschikbaar-bij-andere-providers/m-p/4149#M259

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Chiquita
Aspirant genezer

@Josette 
Klopt voor gene meter, waarom kunnen Proximus of Telenet klanten dan wel OVERAL en ANYWHERE live tv kijken ? (zonder beperking in bepaalde zenders etc)

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Chiquita  omdat je dat moet doen via 4G .....

Proximus en Telenet tv kan je gebruiken via wifi thuis maar ook via 4G . Bij hun kan je ook geen wifi verbinding ergens anders gebruiken en dan via de app kijken. IK heb het al vele malen getest maar het is en blijft via 4G . Dus ja overal kan je via 4G tv kijken zowel bij Telenet als bij Proximus.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Jeroewn
Leidende verkenner

Klopt niet, je kan via Yelo van Telenet op elke wifi TV kijken, ik gebruik thuis de Yelo login van mijn ouders om op de tablet tv te kijken. De tablet heeft geen 4G en ik heb vast internet van Orange.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen