annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

NETFLIX op decoder Orange

Topic gestart op: 24-02-18 10h03

Antwoorden: 20 antwoorden

NBA-FAN
Ervaren verkenner

NETFLIX op decoder Orange

OPGELOST

Orange geef ons een decoder waar iedereen zonder gedoe met kabels en laptops op Netflix kan.

water niet uitvinden het is al in gebruik in Frankrijk😃

en ja daar wil ik voor betalen

gr

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


NBA-FAN schreef:

Orange geef ons een decoder waar iedereen zonder gedoe met kabels en laptops op Netflix kan.

water niet uitvinden het is al in gebruik in Frankrijk😃

en ja daar wil ik voor betalen

gr


Ugh! @NBA-FAN

Voorlopig zijn er nog geen plannen om Netflix te integreren met de huide decoder. We zullen via dit forum meer updates verspreiden in verband met verdere ontwikkelingen. 

 

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

20 ANTWOORDEN 20
Herihor
Leidende verkenner

Toch eventjes dit ivm Netflix op een decoder: vroeger was ik bij Proximus, en ja, ik kreeg Netflix op mijn decoder, maar... Om te beginnen haperde de streaming regelmatig, ook al gebeurde dit nooit bij de reguliere tv-kanalen, en van Dolby 5.1 was geen sprake, alles werd PCM stereo, toch wel frustrerend als je een surround opstelling hebt. Bovendien kon je met een 4K tv (en dit zijn de meeste nieuwe tv's nu, zonder echte veel meer te betalen tegenover Full HD) geen 4K ontvangen omwille van de decoder, laat staan Dolby Vision of HD10. Op mijn tv heb ik een app die al deze problemen niet heeft, regelmatig wordt bijgewerkt en prima beeld en klank geeft. Mocht je die app niet hebben, dan kun je altijd naar een Apple TV gaan, met een gratis app die al deze eigenschappen wél heeft en bovendien nog Dolby Atmos weergeeft (voor wie de geschikte installatie bezit).

Dus... mij kan het weinig schelen (maar ik heb begrip voor de wensen van anderen)!

a148146
Leidende verkenner


@Herihor  schreef:

Toch eventjes dit ivm Netflix op een decoder: vroeger was ik bij Proximus, en ja, ik kreeg Netflix op mijn decoder, maar... Om te beginnen haperde de streaming regelmatig, ook al gebeurde dit nooit bij de reguliere tv-kanalen, en van Dolby 5.1 was geen sprake, alles werd PCM stereo, toch wel frustrerend als je een surround opstelling hebt. Bovendien kon je met een 4K tv (en dit zijn de meeste nieuwe tv's nu, zonder echte veel meer te betalen tegenover Full HD) geen 4K ontvangen omwille van de decoder, laat staan Dolby Vision of HD10. Op mijn tv heb ik een app die al deze problemen niet heeft, regelmatig wordt bijgewerkt en prima beeld en klank geeft. Mocht je die app niet hebben, dan kun je altijd naar een Apple TV gaan, met een gratis app die al deze eigenschappen wél heeft en bovendien nog Dolby Atmos weergeeft (voor wie de geschikte installatie bezit).

Dus... mij kan het weinig schelen (maar ik heb begrip voor de wensen van anderen)!


Ik denk dat die fout bij  Proximus zelf te zoeken is dat die streaming vaak haperde. Ik ben daar voorlopig nog klant maar bij een rechtstreeks programma dat ik even terugspoel en dan weer verderspoel. Kan ik dit programa niet meer normaal volgen. Dat gaat in horten en stoten. Als je dat terug laat verderspelen gaat dit 3 sec. stilstaand beeld 3 sec loopd die band weer stopt weer eens en zo gaat dat door tot film of programma af is; Bij Telenet nooit meegemaakt en hier oo niet.

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


NBA-FAN schreef:

Orange geef ons een decoder waar iedereen zonder gedoe met kabels en laptops op Netflix kan.

water niet uitvinden het is al in gebruik in Frankrijk😃

en ja daar wil ik voor betalen

gr


Ugh! @NBA-FAN

Voorlopig zijn er nog geen plannen om Netflix te integreren met de huide decoder. We zullen via dit forum meer updates verspreiden in verband met verdere ontwikkelingen. 

 

Totem

ambiorix1
Ervaren verkenner

Ze zijn nergens tevreden, dit is een gewoonte van bij Belgacom/Proximus, daar zagen ze op het forum van s'morgens tot s'avonds.

0 pluimen
a148146
Leidende verkenner

Bedoeld u hiermee dat er helemaal geen sprake is van Netflix? want dit is heeft toch niets te maken met openbreken van decoders? Dat is simpelweg de software die daar voor zorgd en updates. Het kan natuurlijk wel zijn dat u het een tijd uitsteld omdat het toestel er mischien niet aan voldoed.

Leden met de meeste pluimen