Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-02-18 10h03
Antwoorden: 23 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Orange geef ons een decoder waar iedereen zonder gedoe met kabels en laptops op Netflix kan.
water niet uitvinden het is al in gebruik in Frankrijk😃
en ja daar wil ik voor betalen
gr
Opgelost! Ga naar de oplossing.
NBA-FAN schreef:
Orange geef ons een decoder waar iedereen zonder gedoe met kabels en laptops op Netflix kan.
water niet uitvinden het is al in gebruik in Frankrijk😃
en ja daar wil ik voor betalen
gr
Ugh! @NBA-FAN
Voorlopig zijn er nog geen plannen om Netflix te integreren met de huide decoder. We zullen via dit forum meer updates verspreiden in verband met verdere ontwikkelingen.
Totem
Chromecast is prima voor zo'n klein apparaatje. Werkt supersnel en geeft vlijmscherp beeld. Alleen moet je elke aflevering weer opnieuw opstarten.
Ik had graag een kleine opmerking gegeven over het kleine kastje Chromecast.
Voor de oudere TV toestellen zonder internet interface(smart TV) , is dit kleine ding een goede oplossing.
Let echter wel, zoasl eerder opgemerkt, je moet telkens weer je gsm, ipad opstarten en inloggen om te veranderen van aflevering, dat is juist. ook heb je heel af en toe, als de streaminf niet voor de volle 100% is geen mooi beeld. De belofte van Google om dit product uit te werken tot een volwaardige tegenhanger van Apple-TV blijft achterwege en is dus niet te vergelijken. Ikzelf kijk, ondanks ik Chromecast heb, via mijn play staion 3 en ben tot op heden zeer tevreden over dit resultaat.
Nu denk ik wel dat de toekomst met een volwaardig operationeel Apple Tv dat deze maand is uitgerold, het landschap van digitale film en programmas drastisch zal gaan veranderen.
Maar voorlopig blijft het dus zichzelf behelpen of een Smart TV kopen.
Ik zou al blij zijn als de timeschift van Orange eens bleef waar hij was op het moment dat je veranderd van zender.Maar dit is een andere discutie .
Ik kan je alleen maar gelijk geven! Bovendien is Apple TV niet langer aan het kastje gebonden, maar als app aanwezig op recente tv's,waardoor je ook Netflix in hoge kwaliteit kunt ontvangen!
Toch eventjes dit ivm Netflix op een decoder: vroeger was ik bij Proximus, en ja, ik kreeg Netflix op mijn decoder, maar... Om te beginnen haperde de streaming regelmatig, ook al gebeurde dit nooit bij de reguliere tv-kanalen, en van Dolby 5.1 was geen sprake, alles werd PCM stereo, toch wel frustrerend als je een surround opstelling hebt. Bovendien kon je met een 4K tv (en dit zijn de meeste nieuwe tv's nu, zonder echte veel meer te betalen tegenover Full HD) geen 4K ontvangen omwille van de decoder, laat staan Dolby Vision of HD10. Op mijn tv heb ik een app die al deze problemen niet heeft, regelmatig wordt bijgewerkt en prima beeld en klank geeft. Mocht je die app niet hebben, dan kun je altijd naar een Apple TV gaan, met een gratis app die al deze eigenschappen wél heeft en bovendien nog Dolby Atmos weergeeft (voor wie de geschikte installatie bezit).
Dus... mij kan het weinig schelen (maar ik heb begrip voor de wensen van anderen)!
@Herihor schreef:Toch eventjes dit ivm Netflix op een decoder: vroeger was ik bij Proximus, en ja, ik kreeg Netflix op mijn decoder, maar... Om te beginnen haperde de streaming regelmatig, ook al gebeurde dit nooit bij de reguliere tv-kanalen, en van Dolby 5.1 was geen sprake, alles werd PCM stereo, toch wel frustrerend als je een surround opstelling hebt. Bovendien kon je met een 4K tv (en dit zijn de meeste nieuwe tv's nu, zonder echte veel meer te betalen tegenover Full HD) geen 4K ontvangen omwille van de decoder, laat staan Dolby Vision of HD10. Op mijn tv heb ik een app die al deze problemen niet heeft, regelmatig wordt bijgewerkt en prima beeld en klank geeft. Mocht je die app niet hebben, dan kun je altijd naar een Apple TV gaan, met een gratis app die al deze eigenschappen wél heeft en bovendien nog Dolby Atmos weergeeft (voor wie de geschikte installatie bezit).
Dus... mij kan het weinig schelen (maar ik heb begrip voor de wensen van anderen)!
Ik denk dat die fout bij Proximus zelf te zoeken is dat die streaming vaak haperde. Ik ben daar voorlopig nog klant maar bij een rechtstreeks programma dat ik even terugspoel en dan weer verderspoel. Kan ik dit programa niet meer normaal volgen. Dat gaat in horten en stoten. Als je dat terug laat verderspelen gaat dit 3 sec. stilstaand beeld 3 sec loopd die band weer stopt weer eens en zo gaat dat door tot film of programma af is; Bij Telenet nooit meegemaakt en hier oo niet.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |