annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

NETFLIX op decoder Orange

Topic gestart op: 24-02-18 10h03

Antwoorden: 20 antwoorden

NBA-FAN
Ervaren verkenner

NETFLIX op decoder Orange

OPGELOST

Orange geef ons een decoder waar iedereen zonder gedoe met kabels en laptops op Netflix kan.

water niet uitvinden het is al in gebruik in Frankrijk😃

en ja daar wil ik voor betalen

gr

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


NBA-FAN schreef:

Orange geef ons een decoder waar iedereen zonder gedoe met kabels en laptops op Netflix kan.

water niet uitvinden het is al in gebruik in Frankrijk😃

en ja daar wil ik voor betalen

gr


Ugh! @NBA-FAN

Voorlopig zijn er nog geen plannen om Netflix te integreren met de huide decoder. We zullen via dit forum meer updates verspreiden in verband met verdere ontwikkelingen. 

 

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

20 ANTWOORDEN 20
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Speedybritt  schreef:

Ik werk nu ook met Chromecast sinds ik anderhalve maand geleden van Telenet naar Orange ben overgestapt. Maar het zou toch handiger zijn mocht Netflix via de decoder worden aangeboden. Zo hoef je dan niet bij het bekijken van een serie van aflevering naar aflevering te hoppen via je Chromecast.


Heb je geen Smart TV? Bij  mij thuis word Netflix gekeken via het internet (WiFi rechtstreeks van de router naar de TV) en dat kost dus data van ons abonnement. De decoder komt daar totaal niet in tussen. En dus ook geen Chromecast, heb dat niet eens.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Speedybritt 

Om te vervolledigen: ik heb dus geen Chromecast en kan daar niet over oordelen of meepraten. Dat bedoelde ik eigenlijk. Geen idee of dat betrouwbare en vlotte apparaten zijn.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Speedybritt
Gewaardeerd verkenner

Chromecast is prima voor zo'n klein apparaatje. Werkt supersnel en geeft vlijmscherp beeld. Alleen moet je elke aflevering weer opnieuw opstarten.

TwonickyII
Veteraan verkenner

Ik had graag een kleine opmerking gegeven over het kleine kastje Chromecast.
Voor de oudere TV toestellen zonder internet interface(smart TV) , is dit kleine ding een goede oplossing.
Let echter wel, zoasl eerder opgemerkt, je moet telkens weer je gsm, ipad opstarten en inloggen om te veranderen van aflevering, dat is juist. ook heb je heel af en toe, als de streaminf niet voor de volle 100% is geen mooi beeld. De belofte van Google om dit product uit te werken tot een volwaardige tegenhanger van Apple-TV blijft achterwege en is dus niet te vergelijken. Ikzelf kijk, ondanks ik Chromecast heb, via mijn play staion 3 en ben tot op heden zeer tevreden over dit resultaat. 
Nu denk ik wel dat de toekomst met een volwaardig operationeel  Apple Tv dat deze maand is uitgerold, het landschap van digitale film en programmas drastisch zal gaan veranderen. 
Maar voorlopig blijft het dus zichzelf behelpen of een Smart TV kopen.
Ik zou al blij zijn als de timeschift van Orange eens bleef waar hij was op het moment dat je veranderd van zender.Maar dit is een andere discutie . 

Herihor
Leidende verkenner

Ik kan je alleen maar gelijk geven! Bovendien is Apple TV niet langer aan het kastje gebonden, maar als app aanwezig op recente tv's,waardoor je ook Netflix in hoge kwaliteit kunt ontvangen!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen