Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-02-18 10h03
Antwoorden: 23 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Orange geef ons een decoder waar iedereen zonder gedoe met kabels en laptops op Netflix kan.
water niet uitvinden het is al in gebruik in Frankrijk😃
en ja daar wil ik voor betalen
gr
Opgelost! Ga naar de oplossing.
NBA-FAN schreef:
Orange geef ons een decoder waar iedereen zonder gedoe met kabels en laptops op Netflix kan.
gr
Ugh! @NBA-FAN
Voorlopig zijn er nog geen plannen om Netflix te integreren met de huide decoder. We zullen via dit forum meer updates verspreiden in verband met verdere ontwikkelingen.
Totem
NBA-FAN schreef:
gr
Ugh! @NBA-FAN
Voorlopig zijn er nog geen plannen om Netflix te integreren met de huide decoder. We zullen via dit forum meer updates verspreiden in verband met verdere ontwikkelingen.
Totem
Ze zijn nergens tevreden, dit is een gewoonte van bij Belgacom/Proximus, daar zagen ze op het forum van s'morgens tot s'avonds.
Bedoeld u hiermee dat er helemaal geen sprake is van Netflix? want dit is heeft toch niets te maken met openbreken van decoders? Dat is simpelweg de software die daar voor zorgd en updates. Het kan natuurlijk wel zijn dat u het een tijd uitsteld omdat het toestel er mischien niet aan voldoed.
In feite zou netfllix op de box ook niet de beste oplossing zijn. ten eerste je kan zelf een abonnement nemen , ten yweede binnenkort heeft elk opperator netflix op zijn decoder and last but not least het zijn niet allen de beste en nieuwste films enreeksen die daar te zien zijn. Ik keek vroeger op mijn Samsung Smart TV naar MOVIe MAX en ik vond die stukken beter dan NETFLIX. Daar kan men ook kiezen uit verschillende genres. Enige verschil dit is meer een VOD type. Dus je betaald per film die je ziet en niet per maand dus ik vind dit veel beter.