annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuw Orange decoder

Topic gestart op: 15-03-22 14h31

Antwoorden: 9 antwoorden

TWilho
Aspirant verkenner

Nieuw Orange decoder

Iemand de nieuwe decoder reeds in gebruik? Is deze zoveel "beter" als de vorige?

Dan kan ik bepalen of het de moeite is om €49 te betalen. Wat ik nog steeds schandalig vind trouwens, aangezien mijn huidige decoder niet geweldig goed werkt.

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
ambiorix1
Ervaren verkenner

Is dat in feite niet logisch? Dat men daar nu eindelijk een einde aan maakt aan dat doorspoelen? Het gaat hier immers over meer dan 95% commercieele zenders. En zij hebben die inkomsten  van die reclame nodig. Ik heb nog niemand op een voetbal veld al die reclame langs de kant zien weg doen, dit mag dan wel? Weet je wat mij stoort, dat is niet die reclame op dat veld, wel die blote venten die daar stoer willen doen op een een voetbal veld. Zelfs op die nieuwe box 2 generatie is dat nog niet eens doorgevoerd.  En normaal zou dit bij Telenet eind vorig jaar aan de orde komen, dus ik denk dat Corona er voor veel tussen zit, en minstens een half jaar verschoven is.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Je hebt inderdaad je mening bijgedraaid heb ik wel vernomen ja. Maar goed ik merk er weinig van van het doorspelen van reclame want ik neem niks op. Dus het is voor mij geen probleem maar kan me voorstellen dat het voor de meeste niet aangenaam is om op die manier tv te kijken.

Nu voor mij persoonlijk zijn apps op een tv kastje ook niet nodig heb Apple TV thuis dus daar staan apps op. En nu nog terugkijk tv want Proximus als Telenet hebben deze optie , niet allebei helemaal hetzelfde want Proximus is 36 uur en Telenet 7 dagen. Dus die optie mag er zeker nog bijkomen. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Peter-S
Ervaren verkenner

Toen ik 4 weken geleden mijn nieuwe decoder kreeg, werd mij ook (nà activiatie) verteld dat reclame doorspoelen niet meer mogelijk was. In realiteit bleek dit niet te kloppen. 80% van de tijd kan ik de reclame nog altijd doorspoelen. Geen idee of dit een bug is, want soms blokkeert hij het wel degelijk.

Maar blijkbaar zijn er dus problemen met de synchronisatie van beeld en geluid bij de nieuwe decoder. Zowel ikzelf als mijn vriendin vinden het zo storend dat er bijna geen TV meer gekeken wordt. Maar aangezien het probleem exact hetzelfde is bij een nieuwe unit, denk ik dat alle nieuwe decoders hier last van hebben. 

Ik denk dat ik gewoon ga overstappen naar Orange TV Lite. Wat mis je dan tov de nieuwe decoder? Waarschijnlijk geen 4K en je kan niet terugspoelen in live TV, maar dat zal het wel zowat zijn. Opnames zitten toch in de cloud, ook met de nieuwe decoder.

Ziehier mijn uitgebreide mening over de nieuwe decoder:
https://community.orange.be/t5/Tv/Orange-lanceert-zijn-nieuwe-decoder/m-p/120320/page/10

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Och, @TWilho De mijne hapert ook wel eens.

Zo schandalig is het niet, wetende dat je  maar 16 EUR/maand betaalt  voor TV, decoder inbegrepen

 

 

0 pluimen
TWilho
Aspirant verkenner

De prijs is inderdaad niet overdreven veel, maar dan nog moet het goed werken.

Leden met de meeste pluimen