annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe decoder probleem

Topic gestart op: 29-03-22 06h14

Antwoorden: 14 antwoorden

juppie
Gewaardeerd verkenner

Nieuwe decoder probleem

OPGELOST

Hallo, ik heb gisteren een nieuwe decoder van orange gekregen. Het is het nieuwe model. 

Bij het installeren deed hij een update in 2 stappen. Sinds dan blijft het steeds opnieuw opstarten.

Is het mogelijk een factory reset te doen ?

groetjes

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
negenduust
Ervaren verkenner

Dan vrees ik dat je eens  gaat moeten bellen om de klantendienst, en er zal een technieker moeten langskomen om die dan te  vervangen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
juppie
Gewaardeerd verkenner

De situatie tot hier toe, morgen komt een technieker langs.

Wel dikke pluim voor de ondersteuning van orange. Niks op aan te merken.

Jongens waren echt wel in de weer.

 

Laat morgen nog iets weten hoe het afgelopen is:)

juppie
Gewaardeerd verkenner

technieker is langs geweest. Decoder was stuk en vervangen. Nu is er een probleem met de activatie van de nieuwe decoder. Is al een dag aan het wachten op activatie.

0 pluimen
juppie
Gewaardeerd verkenner

De tv box werkt nu. Hij is donderdag geactiveerd.

Bedankt voor alle hulp en tips.

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo @juppie , ik zou niet wachten en gelijk beginnen bellen naar 5000 tot het opgelost is. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen