Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-03-22 06h14
Antwoorden: 14 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo, ik heb gisteren een nieuwe decoder van orange gekregen. Het is het nieuwe model.
Bij het installeren deed hij een update in 2 stappen. Sinds dan blijft het steeds opnieuw opstarten.
Is het mogelijk een factory reset te doen ?
groetjes
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dan vrees ik dat je eens gaat moeten bellen om de klantendienst, en er zal een technieker moeten langskomen om die dan te vervangen.
De situatie tot hier toe, morgen komt een technieker langs.
Wel dikke pluim voor de ondersteuning van orange. Niks op aan te merken.
Jongens waren echt wel in de weer.
Laat morgen nog iets weten hoe het afgelopen is:)
technieker is langs geweest. Decoder was stuk en vervangen. Nu is er een probleem met de activatie van de nieuwe decoder. Is al een dag aan het wachten op activatie.
De tv box werkt nu. Hij is donderdag geactiveerd.
Bedankt voor alle hulp en tips.
Hallo @juppie , ik zou niet wachten en gelijk beginnen bellen naar 5000 tot het opgelost is.