Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Aspirant genezer

Nieuwe posten op tv.

OPGELOST

Hallo ! 

Graag een woordje uitleg aub ..

In enkele dagen tijd zijn er hier verschillende tv-zenders bijgekomen : box, voetbal, tennis enz...

Sommige posten kan ik bekijken, sommige posten kan ik niet bekijken en krijg ik : Gecodeerde zender. Indien je recent geabonneerd bent of enz enz...

Wil dat misschien zeggen dat het betalende zenders zijn ? 🤔

Bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes ! 

Labels (1)
26 ANTWOORDEN 26
Veteraan verkenner

Wat zou het mooi zijn, moest VTM waar ze nu VTM1, VTM2, VTM3, VTM4 maken gewoon

VTM1 uitsluitend film, VTM2 Nieuws en entertainment, VTM3 uitsluitend sport en VTM4 uitsluitend reclame van maken, wat zouden vele televisie kijkers dolgelukkig zijn.

Ik denk dat in dat geval VTM4 uitsluitend bekeken gaat worden door het personeel zelf. 

0 pluimen
Gewaardeerde sjamaan

@adizal  dan heb je niet goed gelezen denk ik zo gaan ze dat doen.

Vanaf maandag 31 augustus 2020 transformeert VTM van familiezender naar een familie van zenders.

Die dag starten namelijk VTM 2, VTM 3 en VTM 4.

Waar VTM blijft staan voor familie-entertainment,

VTM 2 in op pittige reality, lokaal en internationaal.

VTM 3 zorgt elke dag voor een topfilm, aangevuld met series en sitcoms.

VTM 4 zet in op actie en classics.

De nieuwe VTM-zenders vervangen de huidige zenders Q2, Vitaya en CAZ.

VTM krijgt vanaf 31 augustus ook een ‘nieuwe’ baseline,

die velen niet onbekend in de oren zal klinken: VTM kleurt je dag. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

0 pluimen
Veteraan verkenner

U zegt dat ik niet goed gelezen heb. Wat heb jij dan gedaan, ernaast gelezen of zo.

Ik schrijf dat het leuk zou zijn dat ze de nieuwe posten zo zouden instellen, zoals ik ze opgeef.

Wie is er nu voordeel aan reclame. Ze gaan op een zender 1 film geven per dag. Is dat een hele film of is dat zoals ze nu een film geven, reclame blokken onderbroken door film fragmenten, want dat noemen ze film bij VTM en andere posten. En als ze dan al een film geven is het er ene die je al 5 keer gezien hebt of gewoon een herhaling van een van hun andere kanalen.

0 pluimen
Leidende sjamaan

@adizal  ik denk dat niemand er naast gelezen heeft en we zullen afwachten wat het gaat geven. 

Alle zijn in volle verwachting wat er gaat komen. 

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Gewaardeerde sjamaan

@adizal 

BS, as usual

0 pluimen
Veteraan verkenner

Jij zal ook nooit het belang van reclame begrijpen. Anders kijk je maar eens op een Duitse zender, daar duurt het nog minstens 2 maal zolang. En het word stilaan tijd dat men al dat doorspoelen eens gaat door rekenen aan de klant. Want een commercëele zender moet die uitzendingen zelf betalen, daarom hebben zij die steun nodig van reclame inkomsten. En als jij die niet wil zien zal er ooit voor betaald moeten worden, daar is bij Telenet al over bezig geweest op het forum. En dat geld dan niet enkel daar maar voor alle operatorn. de vrt moet geen reclame doen omdat het een staatbedrijf is, vandaar de top 10 ook allemaal Vrt. van kijkcijfers.

0 pluimen
Gewaardeerde sjamaan

@stravarius  klopt wat je schrijft.

Maar dat staatsbedrijf, daar betalen wij allemaal aan mee. 😉

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Veteraan verkenner

stravarius

Wat bent u daar allemaal aan het bazelen vriend.!!!!!

Betalen om door te spoelen, wat voor een consumenten rechten schender ben jij wel.

Een televisie toestel dient niet om reclame uit te zenden.

Op die manier gijzel je de consument en tv kijker. Want deze word ongewild gedwongen. Reclame is ongewenste SPAM, net zoals in een mailbox.

0 pluimen
Veteraan verkenner

stravarius

Als mijne operator daar mee begint, gooi ik het kastje buiten en kijk naar IPTV en NETFLIX.

Ik wil tv kijken zoals ik dat wil.

0 pluimen
Veteraan verkenner

Josette, daar heb je voledig gelijk in, maar daar om moeten commerciële zenders hun inkomsten ook elders gaan halen. En als iedereen het vertikt om naar reclame te kijken dan heeft dit ook geen meerwaarde meer. Want denk je dat adverteerders van een product zo maar hun geld aan reclame buiten zwieren. dus zal hier in de toekomst wel één of andere vorm van betalen op komen. Ik heb nu een IP TV operator, maar in feite geen goede om dat ik daar niet kan zien wat op dat moment word uitgezonden. Sport van hier tot in China, maar daar ben je niets mee. Vanaf ik een betere heb kan ik hier weg, en neem ik nog enkel een een operator die internet heeft met gsm. misschien hier, hangt dan af van de prijs.

Leden met de meeste pluimen