Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-08-20 13h24
Antwoorden: 29 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo !
Graag een woordje uitleg aub ..
In enkele dagen tijd zijn er hier verschillende tv-zenders bijgekomen : box, voetbal, tennis enz...
Sommige posten kan ik bekijken, sommige posten kan ik niet bekijken en krijg ik : Gecodeerde zender. Indien je recent geabonneerd bent of enz enz...
Wil dat misschien zeggen dat het betalende zenders zijn ? 🤔
Bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes !
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@comima had je een bericht van Orange op tv?
Dat zijn betalende posten die je ziet!
Deze niet
Reeds gratis inbegrepen bij Love Trio. Geniet vanuit je luie zetel én in Full HD
ELEVEN 1 : kanaal 32
ELEVEN 2 : kanaal 33
ELEVEN 3 : kanaal 34
@comima dus de eerste drie zenders die je opgeeft zijn gratis de andere drie zijn dus betalend aan € 10.99 per maand. Dan krijg je die dus erbij kan je je op abonneren per maand, is trouwens ook maandelijks opzegbaar. Maar voel je niet verplicht om die te nemen want het zijn dus sport kanalen.
@stravarius eerlijk gezegd heb ik daar nog niet eens opgelet. Had dit weekend zelfs geen tijd om naar de tv te kijken dus zou het niet weten. Zal deze week eens zien of ik een verandering zie. Dat er problemen zijn met Eleven sports is iets in het algemeen want bij Telenet zijn die problemen ook. Dus dit is niet aan Orange gerelateerd maar in het algemeen bij Eleven sport zelf. En ze zijn druk een oplossing aan het bedenken maar het duurt lang. Niet dat ik de voetbal kijk maar ik zie en lees wel de problemen.
@comima goedemiddag,
op 31 augustus verandert er nog een en ander.
Kijk eens op je eigen tv in het menu bij berichten.
Stond hier een berichtje.
Misschien even wachten tot 1 september.
Bedankt Josette !
@comima had je een bericht van Orange op tv?
Dat zijn betalende posten die je ziet!
Deze niet
Reeds gratis inbegrepen bij Love Trio. Geniet vanuit je luie zetel én in Full HD
ELEVEN 1 : kanaal 32
ELEVEN 2 : kanaal 33
ELEVEN 3 : kanaal 34
Bedankt voor de info Josette ! 👍