Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Aspirant genezer

Nieuwe posten op tv.

OPGELOST

Hallo ! 

Graag een woordje uitleg aub ..

In enkele dagen tijd zijn er hier verschillende tv-zenders bijgekomen : box, voetbal, tennis enz...

Sommige posten kan ik bekijken, sommige posten kan ik niet bekijken en krijg ik : Gecodeerde zender. Indien je recent geabonneerd bent of enz enz...

Wil dat misschien zeggen dat het betalende zenders zijn ? 🤔

Bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes ! 

Labels (1)
26 ANTWOORDEN 26
Veteraan verkenner

@Patrick: Is dit bij u ook zo dat die zenders vtm2-3-4 nog geen naam hebben? Wel is de originele benaming verdwenen. want bij het voetbal heb ik ook al problemen. Ik ben nog geen 2 weken klant en heb al 15 maal op die rode knop moeten duwen om terug te kunnen zien; Ze zijn het aan het nazien, maar leuk is anders. Bij proximus kennen ze er ook wat van. Maar als ik dit dan vergelijk met toen ik hier over een 5 tal jaar was is het toch een stuk verslechterd. En als die 2 zaken niet vlug opgelost geraken ben ik terug naar Telenet want ik ben daar al 8 keer geweest, net zoals bij Proximus (Belgacom) , en ben enkel bij Telenet weggegaan om dat ze veel te laat waren met dat voetbal contract.

0 pluimen
Leidende sjamaan

@stravarius  eerlijk gezegd heb ik daar nog niet eens opgelet. Had dit weekend zelfs geen tijd om naar de tv te kijken dus zou het niet weten. Zal deze week eens zien of ik een verandering zie. Dat er problemen zijn met Eleven sports is iets in het algemeen want bij Telenet zijn die problemen ook. Dus dit is niet aan Orange gerelateerd maar in het algemeen bij Eleven sport zelf. En ze zijn druk een oplossing aan het bedenken maar het duurt lang. Niet dat ik de voetbal kijk maar ik zie en lees wel de problemen.

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Gewaardeerde sjamaan

@stravarius  inderdaad heeft VTM zijn zenders aangepast maar

niet de iconen, als je op de zender klikt zie je wel al dat je op VTM nr zoveel zit rechts in beeld.

Maar dat ligt toch dan aan hun hé. 

Want zij zijn de enige zender op dit ogenblik die géén serie kunnen opnemen.

We zullen zeggen zeker geduld is een schone zaak.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Veteraan verkenner

@adizal; zoals ik het al eens zei zal je het nooit begrijpen. En als er fouten in de tekst staan kan het me ook niet schelen want ik heb op 10 jarige leeftijd een hersentumor gehad, en 17 jaar geleden een zwaar werkongeval in de haven van Antwerpen. Ben 53 jaar, en 66% invalide verklaard en leef van een uitkering. Dus ik denk dat weinigen zo open zouden zouden zijn als ik. Dus ik je kan beter een toontje lager zingen. Maar wat ik je vertel zal ooit wel zo zijn. En dat spoelen dat word betaalbaar, want commerciëel zenders kunnen niet zonder die inkomsten van die reclame. En denk jij dat die operators dan dat gaan betalen, terwijl hun klanten naar hartelust beginnen door te spoelen? Vergeet het maar . Die rekenen dat gewoon door aan de klant. Het enige wat er zal gebeuren is wat je kan doen is een schotel in je hof of op je dak, als de overheid zich niet gaat bemoeien. Of anders IP TV zoals ik., dat is nog het goedkoopste als je natuurlijk een betere hebt dan ik.

Veteraan verkenner

Beste, ik kan je enkel gelijk geven, dat ze zullen proberen om de mogelijkheid van het doorspoelen van reclame betalend te maken.

Maar er is een struikelblok, ze hebben toegestaan dat er apparaten op de markt kwamen die dat wel konden.

Eerst iets toestaan zonder commentaar en daarna na jaren betalend laten maken, dat zie ik echt niet gebeuren.

Je kunt namelijk ook opnemen en dan nog doorspoelen. behalve dan vtm geloof ik. gaan ze dat dan ook betalend maken?

Moest dat nu toch gebeuren zullen de providers daar de meeste last van ondervinden.

Vele klanten zullen hun kastje inleveren en wel of niet illegale alternatieven zoeken.

Ongevraagde reclame in de huiskamer nekt de buisness. Je kan hetzelfde zien in de reclamefolders in je brievenbus.

Er zijn hopen mensen die een sticker op hun bus hebben met geen reclame en dat is een gewettigd recht.

0 pluimen
Veteraan verkenner

je zegt het zelf adizal,illegale. Dan word het net zo een heksen jacht zoals in Nederland. En daar wil ik op dit moment niet graag wonen. Je mag blij zijn dat het hier in België niet bekend is. Maar het is wel veel beter met wat je hier op tv krijgt. Ik heb tenminste keuze uit 20000 films met Nederlandse ondertiteling en nog veel meer.

0 pluimen
Veteraan verkenner

Heksenjacht naar de aanbieders heb je op usenet ook en kijk ik kan nog altijd wat meepikken van usenet en van Nederlandse illegale i.p.t.v verstrekkers. Je kan je zo goed verstoppen op internet. Er worden er natuurlijk ook geklist, maar dan staan er andere klaar om de plaats in te palmen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen