annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe posten op tv.

Topic gestart op: 29-08-20 13h24

Antwoorden: 29 antwoorden

comima
Aspirant genezer

Nieuwe posten op tv.

OPGELOST

Hallo ! 

Graag een woordje uitleg aub ..

In enkele dagen tijd zijn er hier verschillende tv-zenders bijgekomen : box, voetbal, tennis enz...

Sommige posten kan ik bekijken, sommige posten kan ik niet bekijken en krijg ik : Gecodeerde zender. Indien je recent geabonneerd bent of enz enz...

Wil dat misschien zeggen dat het betalende zenders zijn ? 🤔

Bedankt voor de moeite en vriendelijke groetekes ! 

 

Labels (1)
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Josette
Wijze
Wijze

@comima  had je een bericht van Orange op tv?

Dat zijn betalende posten die je ziet! 

Deze niet

Reeds gratis inbegrepen bij Love Trio. Geniet vanuit je luie zetel én in Full HD

ELEVEN 1 : kanaal 32
ELEVEN 2 : kanaal 33
ELEVEN 3 : kanaal 34

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@comima  dus de eerste drie zenders die je opgeeft zijn gratis de andere drie zijn dus betalend aan € 10.99 per maand. Dan krijg je die dus erbij kan je je op abonneren per maand, is trouwens ook maandelijks opzegbaar. Maar voel je niet verplicht om die te nemen want het zijn dus sport kanalen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

29 ANTWOORDEN 29
Jorinde
Ervaren verkenner

Aan de andere kant is het wel te begrijpen dat de kijkers die reclameblokken gewoon doorspoelen. 

Een film duurt op een commerciële zender bijna de helft langer door al die reclameblokken, die we zo al voor de 100e keer moeten bekijken. 

0 pluimen
adizal
Leidende verkenner

stravarius

Als mijne operator daar mee begint, gooi ik het kastje buiten en kijk naar IPTV en NETFLIX.

Ik wil tv kijken zoals ik dat wil.

 

0 pluimen
adizal
Leidende verkenner

stravarius

Wat bent u daar allemaal aan het bazelen vriend.!!!!!

Betalen om door te spoelen, wat voor een consumenten rechten schender ben jij wel.

Een televisie toestel dient niet om reclame uit te zenden.

Op die manier gijzel je de consument en tv kijker. Want deze word ongewild gedwongen. Reclame is ongewenste SPAM, net zoals in een mailbox.

 

0 pluimen
stravarius
Veteraan verkenner

@adizal; zoals ik het al eens zei zal je het nooit begrijpen. En als er fouten in de tekst staan kan het me ook niet schelen want ik heb op 10 jarige leeftijd een hersentumor gehad, en 17 jaar geleden een zwaar werkongeval in de haven van Antwerpen. Ben 53 jaar, en 66% invalide verklaard en leef van een uitkering. Dus ik denk dat weinigen zo open zouden zouden zijn als ik. Dus ik je kan beter een toontje lager zingen. Maar wat ik je vertel zal ooit wel zo zijn. En dat spoelen dat word betaalbaar, want commerciëel zenders kunnen niet zonder die inkomsten van die reclame. En denk jij dat die operators dan dat gaan betalen, terwijl hun klanten naar hartelust beginnen door te spoelen? Vergeet het maar . Die rekenen dat gewoon door aan de klant. Het enige wat er zal gebeuren is wat je kan doen is een schotel in je hof of op je dak, als de overheid zich niet gaat bemoeien. Of anders IP TV zoals ik., dat is nog het goedkoopste als je natuurlijk een betere hebt dan ik.

adizal
Leidende verkenner

Beste, ik kan je enkel gelijk geven, dat ze zullen proberen om de mogelijkheid van het doorspoelen van reclame betalend te maken.

Maar er is een struikelblok, ze hebben toegestaan dat er apparaten op de markt kwamen die dat wel konden.

Eerst iets toestaan zonder commentaar en daarna na jaren betalend laten maken, dat zie ik echt niet gebeuren.

Je kunt namelijk ook opnemen en dan nog doorspoelen. behalve dan vtm geloof ik. gaan ze dat dan ook betalend maken?

Moest dat nu toch gebeuren zullen de providers daar de meeste last van ondervinden.

Vele klanten zullen hun kastje inleveren en wel of niet illegale alternatieven zoeken.

Ongevraagde reclame in de huiskamer nekt de buisness. Je kan hetzelfde zien in de reclamefolders in je brievenbus.

Er zijn hopen mensen die een sticker op hun bus hebben met geen reclame en dat is een gewettigd recht.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen