annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe tv box en opnames

Topic gestart op: 14-04-23 08h45

Antwoorden: 3 antwoorden

harleyrules
Gewaardeerd verkenner

Nieuwe tv box en opnames

Wij hebben onlangs de nieuwe tv box geplaatst.

Op zich tevreden, maar er zijn een paar minpunten/opmerkingen.

De opnames, ze zijn niet meer zo overzichtelijk zoals bij de vorige decoder.

Tevens zie je niet of is het onduidelijk welke aflevering je al bekeken hebt en hij gaat niet automatisch naar de volgende aflevering,als er nog extra afleveringen zijn.

Vind ik toch wel storend.

Telkens moet je kijken/zien welke aflevering je al gekeken hebt ,en dan als je een aflevering bekeken hebt en naar de volgende wilt, moet je terug naar het menu en dan de volgende aflevering selecteren,en als je dan al een deel gezien hebt ,omdat die volgt, dan begint die terug van vooraf aan....

Hopelijk wordt de interface hier rond nog aangepast/verbeterd...?!!!

 

Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
Gregory
Wijze
Wijze

De opnames, ze zijn niet meer zo overzichtelijk zoals bij de vorige decoder.

Is een gewoonte - ik vind het niet slecht

en als je dan al een deel gezien hebt ,omdat die volgt, dan begint die terug van vooraf aan....

Moet je toch wel tegenspreken.  Als ik stop met kijken midden in een opname, druk ik pijl-terug om terug naar de opnames te gaan.

Als je later naar de opnames gaat staat die vooraan met de melding om verder te kijken

Hoe je er ook naar toegaat je hebt de keuze: verder kijken of terug vanaf het begin

>Tevens zie je niet of is het onduidelijk welke aflevering je al bekeken hebt en hij gaat niet automatisch naar de volgende aflevering,als er nog extra afleveringen zijn.

Ik doe de bekeken opnames gewoon weg - geen twijfel mogeijk

 

0 pluimen
harleyrules
Gewaardeerd verkenner

Bekeken opnames verwijderen na het bekijken, ja, das een optie,maar niet als er nog andere familieleden zijn die het programma op een ander tijdstip willen bekijken 

En ivm opnames die elkaar opvolgen, daar gaat het om ,als je een opname bekijkt en een stuk van de volgende aflevering zit al in de reeds bekeken opname, dan moet je nr het menu , de volgend opname selecteren en die start dan terug vanaf het begin...

Leuk zou het gewoon zijn dat het duidelijker is dat je zoals bij de vorige decoder ,ziet welke opname je al bekeken hebt...

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

>En ivm opnames die elkaar opvolgen, daar gaat het om ,als je een opname bekijkt en een stuk van de volgende aflevering zit al in de reeds bekeken opname, dan moet je nr het menu , de volgend opname selecteren en die start dan terug vanaf het begin...

Ja, dat is als er twee afleveringen juist na elkaar uitgezonden worden.  Iedere opname start een minuut of 10 vooraf, en stopt een minuut of 20 later

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen