Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-02-18 07h11
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Zijn er nog gebruikers die de automatische teletekst hebben opstaan van Orange en waarvan met tijden stukken van de tekst ontbreekt?
Als wij met meerdere zijn kan het misschien eens bekeken worden.
Momenteel heb ik het reeds gemeld, maar is er twijfel of het al dan niet om een alleenstaand geval is.
Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@EVnMrbk schreef:Hoi,
Weet niet wie (zender of Orange) er precies ondertiteld doch ik vond deze optie zeer interessant en ga ervan uit dat dit door de zender al dan niet aangeboden wordt. Loopt soms wel wat achter op de audio versie wat spijtig is en erop wijst dat dit geautomatiseerd verloopt (na het audiosignaal vandaar de vertraging). Je dient wel de juiste taalinstellingen(Frans/Nederlands/Engels) gemaakt te hebben. Je kan dus kiezen welke taal je wenst ondertiteld te krijgen wat ik fantastisch vind om ze te leren.
Hoop hiermee de geïnteresseerden geholpen te hebben,
Go Belgium Go,
Erik
De ondertiteling komt inderdaad van de tv stations zelf. Het zijn dezelfde als die je via 888 kon krijgen.
Hier merk ik vooral problemen op bij het bekijken van opnames. De ondertiteling loopt niet meer synchroon zodra je gaat doorspoelen. Dan moet je de opname stoppen en opnieuw starten. Ook een vervelend probleem aangezien wij de ondertiteling echt nodig hebben.
Beste,
Ik heb nu zes maanden Orange TV. Vanaf dag één heb ik datzelfde probleem ondervonden, op meerdere zenders, vooral wanneer er een dialoog wordt gevoerd, zoals in Thuis.
Ik heb hiervoor al verschillende mensen van Orange aan de lijn gehad, zowel van de gewone klantendienst en daarna verschillende mensen van de technische ondersteuning. Ze hebben telkens vanalles geprobeerd, maar uiteindelijk zeiden ze dat het aan mijn tv zou kunnen liggen... Niet dus, want met een andere nieuwe tv, blijft het probleem hetzelfde!
Telkens moest ik kijken of het nu verbeterd was, na een controle of een ingreep van hun, waarop ik dan een code kreeg die 5 weken geldig was. Ik heb zo meerdere keren contact opgenomen met telkens hetzelfde probleem. Na meerdere pogingen heb ik het toen opgegeven...
Het probleem is nog steeds niet verholpen.
Ze hebben toen ook gezegd dat de ondertitels niet door Orange worden geproduceerd, maar door een andere firma. Ze zeiden dat ze met die partner contact hebben opgenomen om het probleem te bekijken. Zonder resultaat. Ik hoop nog steeds op verbetering!
KaDee
we zijn dus ruim 2 maanden verder maar blijkbaar is er nog geen oplossing voor dit probleem ? ... Orange wordt eens wakker.... als er meerdere mensen hieover klagen dan is het toch wel een teken dat het leeft bij de mensen?
Hallo,
Ik ben vanaf vandaag ook bij orange,...wat mij onmiddelijk iriteerde waren de ondertitelingen waarvan stukken ontbreken, ik bel morgen met een medewerker van orange want dit is iets wat niet kan, zou anders wel es korte wissel van de wacht kunnen worden.
M.v.g
Hoi,
Weet niet wie (zender of Orange) er precies ondertiteld doch ik vond deze optie zeer interessant en ga ervan uit dat dit door de zender al dan niet aangeboden wordt. Loopt soms wel wat achter op de audio versie wat spijtig is en erop wijst dat dit geautomatiseerd verloopt (na het audiosignaal vandaar de vertraging). Je dient wel de juiste taalinstellingen(Frans/Nederlands/Engels) gemaakt te hebben. Je kan dus kiezen welke taal je wenst ondertiteld te krijgen wat ik fantastisch vind om ze te leren.
Hoop hiermee de geïnteresseerden geholpen te hebben,
Go Belgium Go,
Erik