annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ondertiteling op Orange TV niet volledig

Topic gestart op: 22-02-18 07h11

Antwoorden: 10 antwoorden

ErikVranken
Aspirant verkenner

Ondertiteling op Orange TV niet volledig

OPGELOST

Beste,

Zijn er nog gebruikers die de automatische teletekst hebben opstaan van Orange en waarvan met tijden stukken van de tekst ontbreekt?

Als wij met meerdere zijn kan het misschien eens bekeken worden.

Momenteel heb ik het reeds gemeld, maar is er twijfel of het al dan niet om een alleenstaand geval is.

Alvast bedankt

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
deurenkletser
Ervaren verkenner


@EVnMrbk  schreef:

Hoi,

Weet niet wie (zender of Orange) er precies ondertiteld doch ik vond deze optie zeer interessant en ga ervan uit dat dit door de zender al dan niet aangeboden wordt. Loopt soms wel wat achter op de audio versie wat spijtig is en erop wijst dat dit geautomatiseerd verloopt (na het audiosignaal vandaar de vertraging). Je dient wel de juiste taalinstellingen(Frans/Nederlands/Engels) gemaakt te hebben. Je kan dus kiezen welke taal je wenst ondertiteld te krijgen wat ik fantastisch vind om ze te leren.

Hoop hiermee de geïnteresseerden geholpen te hebben,

Go Belgium Go,

Erik

 


De ondertiteling komt inderdaad van de tv stations zelf. Het zijn dezelfde als die je via 888 kon krijgen. 

 

Hier merk ik vooral problemen op bij het bekijken van opnames. De ondertiteling loopt niet meer synchroon zodra je gaat doorspoelen. Dan moet je de opname stoppen en opnieuw starten. Ook een vervelend probleem aangezien wij de ondertiteling echt nodig hebben.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Anonymous
Niet van toepassing

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen