Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-05-24 10h16
Antwoorden: 7 antwoorden
Hallo iedereen,
Ik ben sinds een jaar overgestapt van Telenet naar Orange, maar heb toch wat problemen met opgenomen programma's.
Wanneer ik bv. Terzake (programma op Canvas) opneem, kan ik dat niet doorspoelen. ik krijg dan bovenaan het scherm in een zwarte balk de mededeling "de toets die je gebruikt is in deze functie niet beschikbaar".
Dat je reclame niet kan doorspoelen, kan ik begrijpen ,maar programma's zonder reclame niet kunnen doorspoelen begrijp ik niet. Soms is doorspoelen echter wel mogelijk. Iemand een oplossing voor dit probleem ?
Mvg
Jan
Een TV box = een decoder
Verder zul je waarschijnlijk op een andere toets geduwd hebben, of rechtstreeks gekeken hebben, @jan-53
Als je probeert door te spoelen tijdens de 1 minuut reclame, zegt hij dat het niet kan, niet "de toets die je gebruikt is in deze functie niet beschikbaar".
Gregory,
Bij mij komt wel de boodschap "de toets die je gebruikt is in deze functie niet beschikbaar" wanneer ik bv. een opgenomen programma zoals terzake wil doorspoelen.
Heb decoder gereset, en kan nu wel af en toe normaal kan doorspoelen.
@jan-53 wil jij een @ voor de naam zetten aub?
Dan zien we sneller je vragen.
Oei dan moet je op een andere wachten die heb ik niet in mijn bezit
even geduld dan kan @Gregory of iemand
anders je dat vertellen.