annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opgenomen programma zonder reclame

Topic gestart op: 20-05-24 10h16

Antwoorden: 7 antwoorden

jan-53
Aspirant verkenner

Opgenomen programma zonder reclame

Hallo iedereen,

Ik ben sinds een jaar overgestapt van Telenet naar Orange, maar heb toch wat problemen met opgenomen programma's.

Wanneer ik bv. Terzake (programma op Canvas) opneem, kan ik dat niet doorspoelen. ik krijg dan bovenaan het scherm in een zwarte balk de mededeling "de toets die je gebruikt is in deze functie niet beschikbaar".

Dat je reclame niet kan doorspoelen, kan ik begrijpen ,maar programma's zonder reclame niet kunnen doorspoelen begrijp ik niet. Soms is doorspoelen echter wel mogelijk. Iemand een oplossing voor dit probleem ?

Mvg

Jan

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Gregory
Wijze
Wijze

Een TV box = een decoder

Verder zul je waarschijnlijk op een andere toets geduwd hebben, of rechtstreeks gekeken hebben, @jan-53 

Als je probeert door te spoelen tijdens de 1 minuut reclame, zegt hij dat het niet kan, niet "de toets die je gebruikt is in deze functie niet beschikbaar".

0 pluimen
jan-53
Aspirant verkenner

Gregory,

Bij mij komt wel de boodschap "de toets die je gebruikt is in deze functie niet beschikbaar" wanneer ik bv. een opgenomen programma zoals terzake wil doorspoelen.

Heb decoder gereset, en kan nu wel af en toe normaal kan doorspoelen.

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@jan-53  wil jij een @ voor de naam zetten aub? 

Dan zien we sneller je vragen.

Oei dan moet je op een andere wachten die heb ik niet in mijn bezit

even geduld dan kan @Gregory of iemand

anders je dat vertellen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen