Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-02-18 18h03
Antwoorden: 7 antwoorden
Ben ik de enige die er zich mateloos aan stoort dat de Orange TV gids de enige in de wereld is die van onder naar boven gaat ipv van boven naar onder?
Zou een hoop frustratie schelen mocht dit normaal gebeuren.
ja dit is idd zeer irritant! be het ondertussen wel gewoon aan het worden maar toch 😧
Ja....ik ook ondertussen al gewend....maar het kan idd niet blijven duren....
Dat die balk hier nu ondersteboven werkt is het minste van mijn zorgen, ik denk dat er andere zaken eerst de voorang moeten krijgen. Die balk volgorde is niet hoog dringend en kan men achteraf nog aanpassen. Maar er zijn klanten die pixels in hun beeld hebben en vooral het aanpassen van die zender-lgids die soms onvolledig is nog te bepalen-geen informatie beschikbaar. En dit ligt niet aan de doorgifte van de zender zoals Orange zegd.Ik weet ook niet waar dat probleem zit maar dat zit bij die zenders die weigeren aan orange die informatie te leveren nu er meer operators op de markt komen.
Wat ik nog veel vervelender vindt is dat er vele keren geen info is in de tv-gids.