annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opname programmeren of bekijken vanuit buitenland?

Topic gestart op: 06-03-22 08h29

Antwoorden: 14 antwoorden

JanVC
Ervaren verkenner

Opname programmeren of bekijken vanuit buitenland?

OPGELOST

1. Wij zijn momenteel in Spanje en willen graag een opname programmeren via de App op onze Smartphone of tablet.

Blijkbaar is dit niet mogelijk of ik vind de werkwijze niet, voor zover ik merk kan je enkel een herinnering instellen.

2. Ik merk ook dat ik mijn opnames niet kan bekijken omdat ik blijkbaar niet op hetzelfde netwerk zit.

Zijn er oplossingen hiervoor.

Met vriendelijke groetjes, Jan

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Hei @JanVC antwoord mogen ontvangen.

Hier is hun antwoord ! Vertaald van het Engels tot het NL

- Met betrekking tot de huidige TV App functionaliteiten:
1. U kunt opnames plannen waar u ook bent, zolang u maar verbonden bent met het internet. Live TV kijken is echter beperkt tot de EU locatie als gevolg van inhoudsrechten.
2. U kunt geen opnames bekijken op de huidige TV App en dat zal zo blijven...


- Wat betreft de evolutie van TV producten:
1. We werken aan een nieuwe TV Box die samen komt met een nieuwe TV Plus App (voor iOS, Android en PC/Mac) die zeer binnenkort commercieel gelanceerd zal worden
2. Met deze nieuwe producten staan de opnames in de cloud waardoor je al je (gedeelde) opnames kunt bekijken vanaf elk apparaat (TV Box of mobiel apparaat met de TV Plus App).
3. Er komt binnenkort de mogelijkheid om een vervanging van uw TV Box en TV Apps aan te vragen maar we hebben nog geen datum ...

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie).

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
Josette
Wijze
Wijze

@JanVC ik zal er eens een vraagje over stellen.

Kijken of ze ermee bezig zijn. 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
JanVC
Ervaren verkenner

Bedankt zou fijn zijn. Fijne zondag nog.

Josette
Wijze
Wijze

@JanVC  opnames kan je niet bekijken via de app.

Jammer maar helaas.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Josette
Wijze
Wijze

@JanVC goedemorgen,

Je moet wel WiFi hebben.

En je toestel moet thuis op je decoder ingesteld staan. 

Op nemen moet je thuis programmeren klopt alleen tot nu toe een herinnering.

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
JanVC
Ervaren verkenner

Bedankt is wat ik hier ondervind, wij hebben WiFi en toestel is op decoder ingesteld maar kan toch niet kijken omdat ik niet op hetzelfde netwerk zit.

Wat opname betreft, is toch de bedoeling dat je indien niet thuis toch iets moet kunnen opnemen, je kan niet alles steeds ver op voorhand plannen he.

Toch jammer dat hier Orange achter blijft op andere operatoren, dat is dan de keerzijde van goedkoper zijn zeker.

Vind het ook jammer dat je via je laptop geen Orange Tv kan kijken over je eigen abonnement zoals Proximus en Telenet wel aanbieden.

Men zou daar toch eens werk moeten van maken vind ik.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen