Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-11-19 20h07
Antwoorden: 22 antwoorden
Nog iemand dit probleem? Netwerkverbinding valt steeds weg waardoor we slechts 1 dag vooruit kunnen kijken in de tv gids, opnames niet geregistreerd staan, waardoor opnames dubbel worden opgenomen of gewoonweg niet.
Vele malen gebeld en steeds zelfde. Men leidt me doorheen een synchronisatie waardoor het een dag weer werkt en dan weer niet.
1 medewerker zei me dat ik best de wifi verbinding kies ipv ethernet. Leek me niet logisch maar goed.
Probleem bleef aanhouden. Tot ze een technieker sturen. Die beweert dat de decoder stuk is en laat een nieuwe achter. Het is opgelost beweert hij. Een dag later weer hetzelfde.
Ondertussen nog enkele keren gebeld. Telkens weer die synchronisatie. Me nu twee keer echt boos gemaakt. De laatste keer zeggen ze plots dat ik beter de ethernetverbinding gebruik 😳😳😳😠. Nu werkt het al twee dagen. Ik ben benieuwd.
Maar wat me meest tegensteekt is dat er geen excuses komen. Geen tegemoetkomingen. Ik zou ook niet weten waar ik terecht kan met deze klacht. Bestaat er eigenlijk een klachtenformulier?
Als je een paar dagen nog niet betaald hebt zitten ze al berichten te sturen om je hieraan te herinneren.
Ik snap dat iets eens niet werkt of dat er een systeemfout is. Geen probleem. Maar een aanslepend probleem zoals dit (en laat ons hopen dat het eindelijk opgelost is...) dat al meer dan een maand bezig is mag wel eens gecompenseerd worden lijkt me.
Als het probleem blijft duren ga ik in ieder geval terug naar de concurrentie. Ik betaal graag 10 euro meer per maand als het dan ook werkt.
Hoi, ik heb de klantendienst al dikwijls gebeld, maar die weten het blijkbaar ook niet wat er juist aan de hand is, momenteel werkt het weer een dag of 3 alles normaal en kan met de TV app ook meer dan 1 dag vooruit kijken en kijken naar de geplande en reeds opgenomen programmas.
Ik moet wel telkens de voeding van de digicorder voor ongeveer 1 min. uittrekken en daarna terug insteken, meestal werkt daarna weer alles normaal, ik heb ook al eens het modem welke in de wasplaats hangt al een moeten uittrekken en na een minuut terug ingestoken, dit heeft toen ook geholpen, de digicorder is met de kabel verbonden, als iets 3 of meer dagen alles normaal werkt en dan plots niks meer, betekend dit toch wel ergens een probleem bij de hardware van Orange.
Ik hoop dat ik nu gespaard blijf van alle ergernis,
grts
@Jules257 het kan aan de hardware liggen natuurlijk . Dan zou ik stuk bij voet houden en vragen dat ze langs komen en nieuwe modem en nieuwe decoder komen installeren. Dit kan zo niet blijven duren want dit is alles behalve klantvriendelijk.
Hoi, bedankt voor uw reactie, ik kijk het deze week nog even aan, en zal indien nodig na deze week of indien vroeger weer problemen, contact nemen met de klantendienst voor een difinitieve oplossing.
grts
Heeft de decoder genoeg koeling? Die dingen staan erom bekend makkelijk te oververhitten en dat hebt ge zulke fenomenen aan de hand ...
Een test die niet veel moeite kost: zet eens een ventilator gericht op dat ding en kijk dan eens of alles toch nog wegvalt na drie dagen.
Ik neem aan dat de monteur van orange weet waar hij de decoder heeft aangesloten en of dit goed is zal dan wel zeker,?