4.4K Berichten
Opnames verdwjinen
Nog iemand dit probleem? Netwerkverbinding valt steeds weg waardoor we slechts 1 dag vooruit kunnen kijken in de tv gids, opnames niet geregistreerd staan, waardoor opnames dubbel worden opgenomen of gewoonweg niet.
Vele malen gebeld en steeds zelfde. Men leidt me doorheen een synchronisatie waardoor het een dag weer werkt en dan weer niet.
1 medewerker zei me dat ik best de wifi verbinding kies ipv ethernet. Leek me niet logisch maar goed.
Probleem bleef aanhouden. Tot ze een technieker sturen. Die beweert dat de decoder stuk is en laat een nieuwe achter. Het is opgelost beweert hij. Een dag later weer hetzelfde.
Ondertussen nog enkele keren gebeld. Telkens weer die synchronisatie. Me nu twee keer echt boos gemaakt. De laatste keer zeggen ze plots dat ik beter de ethernetverbinding gebruik 😳😳😳😠. Nu werkt het al twee dagen. Ik ben benieuwd.
Maar wat me meest tegensteekt is dat er geen excuses komen. Geen tegemoetkomingen. Ik zou ook niet weten waar ik terecht kan met deze klacht. Bestaat er eigenlijk een klachtenformulier?
Als je een paar dagen nog niet betaald hebt zitten ze al berichten te sturen om je hieraan te herinneren.
Ik snap dat iets eens niet werkt of dat er een systeemfout is. Geen probleem. Maar een aanslepend probleem zoals dit (en laat ons hopen dat het eindelijk opgelost is...) dat al meer dan een maand bezig is mag wel eens gecompenseerd worden lijkt me.
Als het probleem blijft duren ga ik in ieder geval terug naar de concurrentie. Ik betaal graag 10 euro meer per maand als het dan ook werkt.

Geen reacties!