annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange TV Plus

Topic gestart op: 14-03-22 11h00

Antwoorden: 4 antwoorden

Stoffel007
Aspirant verkenner

Orange TV Plus

Sinds een maand zijn wij bij Orange. We hebben Orange TV Plus, maar echt tevreden zijn we er momenteel niet van. De app is geïnstalleerd op een media-box (Tanix T6). Om de andere dag moeten wij de volledige log-in opnieuw doen omdat de app alles vergeet. Bij andere apps (Netflix, VtmGo, ...) heb ik dat probleem niet. Iemand een oplossing zodat de Orange app de inloggegevens niet vergeet?

 

Alvast Bedankt

Labels (2)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Josette
Wijze
Wijze

@Stoffel007  goedemiddag,

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Stoffel007 

Vergeet niet dat de tv plus app nog niet heel lang bestaat dus kan zijn dat het nog 'kinderziektes' zijn die er spelen. Of misschien is dit ook wel normaal gedrag wat de tv plus app heeft , ik weet het niet want heb dat niet. Je kan de tv plus app ook eens op een ander toestel installeren en zien of je het zelfde gedrag ziet dat je dan elke keer opnieuw moet inloggen. Want misschien ligt het aan je eigen media-box en is er geen 'probleem' met de app zelf. 

Misschien ook eens via Messenger reageren als je Facebook hebt zodat ze ook kunnen kijken naar dit 'probleem'. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Stoffel007
Aspirant verkenner

@patrick2,

Bedankt voor je antwoord. Op mijn smartphone heb ik dat probleem inderdaad niet. Zal de app eens opnieuw installeren en anders klantendienst contacteren. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Stoffel007 

Als je dat probleem niet hebt met je smartphone dan kun je er eigenlijk van uitgaan dat het dus ergens aan je eigen media-box is. Je kan proberen de klantendienst maar denk dat het dan niet nodig is en je de oorzaak intern moet zoeken. Ok je vermeld dat andere apps het niet hebben maar misschien zijn het bepaalde veiligheid normen die meespelen of toch ergens een bepaalde instelling in de app zelf. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen