annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange TV app

Topic gestart op: 11-02-21 11h09

Antwoorden: 5 antwoorden

Lotte_K
Aspirant verkenner

Orange TV app

OPGELOST

Hallo,

Sinds enige tijd hadden wij problemen met onze WiFi, gisteren hiervoor een technieker langs geweest en werd dit ook opgelost.  Sindsdien hebben wij problemen met de orange tv app. Meerdere zenders zoals VTM, één, canvas, enz. geven een foutmelding waarin staat: "Afspelen van deze zender is niet toegelaten op dit netwerk. Via WiFi zijn sommige zenders in heel de Europese Unie beschikbaar, maar andere alleen thuis." Ik snap niet waarom wij deze melding krijgen aangezien wij gewoon thuis zitten en verbonden zijn met het Orange netwerk.
Ook kunnen wij geen nieuwe apparaten koppelen aan de app. Wij krijgen namelijk ook op de tv een foutmelding waarop staat dat er een netwerkprobleem is. Het probleem kunnen wij echter niet vinden want volgens de test op de decoder is er wel degelijk verbinding. Ook hebben wij de ethernet kabels eens eruit gehaald en ze opnieuw verbonden. Volgens de technische informatie van de modem staat er dat alle poorten verbinding hebben.

Kan je ons helpen?

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Lotte_K  

Je kan al eens de stekker van je decoder uit trekken en na een minuutje terug insteken. Ook je Orange tv app verwijderen van je toestel en deze terug installeren. Ook opnieuw koppelen daarna met je decoder . Kijk wat hier het resultaat van is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Erwin_BFTS
Gewaardeerd verkenner

Ik heb vanavond nog maar eens hetzelfde probleem. Onmogelijk om naar de zenders VRT en VTM te kijken. De andere zenders werkt wel. Dit keer op beide IPads waarop de App staat. En het is zelfs niet mogelijk om te ontkoppelen. Mijn IPads komen nooit buiten en zijn dan ook altijd verbonden met het WiFi netwerk van Orange, zonder switch of repeater.  Ik moet zeggen dat wij als intensieve gebruikers van de App kunnen stellen dat dit niet feilloos werkt en dat er vrij frequent problemen optreden.

Josette
Wijze
Wijze

@Lotte_K  moet het niet helpen gelieve dan even naar de 5000 te telefoneren,

is bij mijn buren ook ooit gebeurd.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Lotte_K  

Je kan al eens de stekker van je decoder uit trekken en na een minuutje terug insteken. Ook je Orange tv app verwijderen van je toestel en deze terug installeren. Ook opnieuw koppelen daarna met je decoder . Kijk wat hier het resultaat van is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Lotte_K
Aspirant verkenner

We hebben uiteindelijk gewoon alles eruit getrokken en dan alles terug opnieuw verbonden. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen