annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange Tv App

Topic gestart op: 21-04-21 14h23

Antwoorden: 4 antwoorden

JanVC
Ervaren verkenner

Orange Tv App

OPGELOST

Waarom kan ik via de Orange Tv App de 18 + zenders (Penthouse) niet streamen, deze staan gewoon niet op de zenderlijst.

Via de decoder staan ze er wel op, maar streamen via de App is niet mogelijk omdat ze in de zenderlist op de App niet staan vermeld.

Labels (1)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
Gregory
Wijze
Wijze

 @JanVC 

Denk dat het met uitzendrechten te maken heeft - lees dit eens Re: geen regionale zender (avs) in Orange tv app - Tribe

En hier Tips and tricks : Orange TV-app zie je dat er maar een bepaald aantal zenders aangeboden wordt

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

phil48
Leidende verkenner

Via de app is het aanbod zenders kleiner dan wat op de decoder zit, dat is ook zo bij Telenet en heeft als reden dat "ze" geen toestemming hebben om die betreffende zenders ook via internet uit te zenden.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
phil48
Leidende verkenner

Via de app is het aanbod zenders kleiner dan wat op de decoder zit, dat is ook zo bij Telenet en heeft als reden dat "ze" geen toestemming hebben om die betreffende zenders ook via internet uit te zenden.

Gregory
Wijze
Wijze

@JanVC Omdat er in deze lijst ch_list_tlnvl_nl.pdf (orange.be) geen app naast de zender staat denk ik 

Zie de footnote op de zenderlijst

JanVC
Ervaren verkenner

Beste, dat snap ik die lijst geeft inderdaad de zenders weer met welke in de App staan, toch blijft het vreemd dat terwijl men de App aanraad boven een extra decoder, je niet alle zenders waarvoor je betaald via deze App kan bekijken. Ik wil dus begrijpen waarom, wat daar de reden, verklaring voor is.

Fijne dag nog en hou je gezond en wel.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

 @JanVC 

Denk dat het met uitzendrechten te maken heeft - lees dit eens Re: geen regionale zender (avs) in Orange tv app - Tribe

En hier Tips and tricks : Orange TV-app zie je dat er maar een bepaald aantal zenders aangeboden wordt

Leden met de meeste pluimen