Pisteur expérimenté
•
18 messages
Orange app tv
Waarom kan ik via mijn smartphone niet meer streamen op mijn tv met Google chrome maar speelt die altijd op smartphone en krijg juist embleem van orange op tv en speelt juist af op mijn telefoon
Pisteur expérimenté
•
18 messages
Waarom kan ik via mijn smartphone niet meer streamen op mijn tv met Google chrome maar speelt die altijd op smartphone en krijg juist embleem van orange op tv en speelt juist af op mijn telefoon
Solution acceptée
Gregory
Sage
•
7.5K messages
il y a 3 ans
Ging het vroeger wel, @Leblanc ?
Dan zal je smartphone je chromecast niet zien - zitten die wel aangesloten op hetzelfde netwerk ?
2
Mattie
Apprenti guérisseur
•
165 messages
il y a 3 ans
En vanuit een andere app bv youtube, lukt het daar wel.
De vraag is of het aan je toestel/app ligt of de connectie naar de chromecast.
Zijn er bv andere toestellen waarop het wel lukt om te streamen?
Ik heb het wel al eens voor dat ik de app een aantal keer opnieuw dien op te starten vooraleer hij alles op een rijtje heeft. Ook het "afspelen in app" is op sommige momenten gewoon niet beschikbaar...
1
0
vanackerealain
Pisteur confirmé
•
9 messages
il y a 3 ans
idem probleem hier sinds een paardagen alleen de opstart van tv app op tv te zien ook al na reset van chromecast en tv app opnieuw geinstalleerd
0
0
vanackerealain
Pisteur confirmé
•
9 messages
il y a 3 ans
idem krijg ook het opstart scherm is nu sinds een paardagen zo , zelf alles opnieuw geinstalleerd vervelende toestanden , netflix, youtube werken wel vtmgo, goplay apps werken alleen die orange vertikt het
3
0
vanackerealain
Pisteur confirmé
•
9 messages
il y a 3 ans
ik heb hier 2x nest hub schermpjes daar werkt de orange app ook niet meer op blijkbaar toch iets fout aan hun app ,
0
0
Leblanc
Pisteur expérimenté
•
18 messages
il y a 3 ans
Orange app werkt nog steeds niet
0
0
Leblanc
Pisteur expérimenté
•
18 messages
il y a 3 ans
Orange tv app gaat nog niet op mijn tv speelt enkel af op smartphone en al 5 keer opnieuw geïnstalleerd en op mijn zoon zijn smartphone gaat het wel en is dezelfde als de mijne
0
0
vanackerealain
Pisteur confirmé
•
9 messages
il y a 3 ans
Sinds vanavond werkt de stream terug van orange app tv
0
vanackerealain
Pisteur confirmé
•
9 messages
il y a 3 ans
Vandaag orange aan de telefoon gehad , het probleem word doorgegeven aan de mensen die de app programmeren (technische) binnen een dag of 5 zal ik terug telefoon krijgen , het komt blijkbaar door een update hopelijk komt dit snel inorde.
ik ben van plan om en tv box van orange boven te plaatsen zodat ik zeker tv kan zien.
1
0
vanackerealain
Pisteur confirmé
•
9 messages
il y a 3 ans
Bij orange waren ze deze keer snel , na 16u vandaag telefoon gehad , samen getest op chromecast en nesthub mini alles werkt terug probleem zou blijkbaar opgelost zijn Tv app terug inorde mijn dossier blijft nu nog 6 dagen open hopelijk blijft het probleem opgelost. we zien morgen wel hoe het gaat 🙂
0
0