Pisteur expérimenté

• 

18  messages

mardi 11 octobre 2022 09:25

Orange app tv

Waarom kan ik via mijn smartphone niet meer streamen op mijn tv met Google chrome maar speelt die altijd op smartphone en krijg juist embleem van orange op tv en speelt juist af op mijn telefoon 

IMG_20221011_105035.jpg

Solution acceptée

Sage

• 

7.5K  messages

il y a 3 ans

Ging het vroeger wel, @Leblanc ?

Dan zal je smartphone je chromecast niet zien - zitten die wel aangesloten op hetzelfde netwerk ?

Pisteur expérimenté

• 

18  messages

Krijg wel het icoontje van orange op tv en de rest speelt op mijn gsm en YouTube kan ik wel op tv

Pisteur expérimenté

• 

18  messages

En heb app al eens opnieuw geïnstalleerd en nog niet ziet alleen gsm en krijg dat vinkje niet weg als ik op icoontje duw

Apprenti guérisseur

• 

165  messages

il y a 3 ans

En vanuit een andere app bv youtube, lukt het daar wel. 
De vraag is of het aan je toestel/app ligt of de connectie naar de chromecast.

Zijn er bv andere toestellen waarop het wel lukt om te streamen?  

Ik heb het wel al eens voor dat ik de app een aantal keer opnieuw dien op te starten vooraleer hij alles op een rijtje heeft.  Ook het "afspelen in app" is op sommige momenten gewoon niet beschikbaar...

Pisteur expérimenté

• 

18  messages

Op 2 andere gaat het direct nu ging het vanmorgen bij mijn smartphone ook zal vanavond nog eens proberen 

Pisteur confirmé

• 

9  messages

il y a 3 ans

idem probleem hier sinds een paardagen alleen de opstart van tv app op tv te zien ook al na reset van chromecast en tv app opnieuw geinstalleerd 

Pisteur confirmé

• 

9  messages

il y a 3 ans

idem krijg ook het opstart scherm is nu sinds een paardagen zo , zelf alles opnieuw geinstalleerd  vervelende toestanden , netflix, youtube werken wel vtmgo, goplay apps werken alleen die orange vertikt het 

Pisteur expérimenté

• 

18  messages

Ik had eerst met wifi met 5ghz geprobeerd en met mijn gewone wifi en deze morgens lukte het zal vanavond nog eens proberen of het nog lukt laat ik het weten

Pisteur expérimenté

• 

18  messages

Nu werkt het wel verlopig app gekoppeld met gewone wifi geen wifi met 5 GHz  want dan gaat het niet je kan het ook zo eens proberen 

Pisteur confirmé

• 

9  messages

het is via wifi , daarstraks orange gebeld ze gaan kijken wat er fout is , want ook mijn neshubjes werken niet als ik orange app erop wil streamen 

Pisteur confirmé

• 

9  messages

il y a 3 ans

ik heb hier 2x nest hub schermpjes daar werkt de orange app ook niet meer op blijkbaar toch iets fout aan hun app , 

Pisteur expérimenté

• 

18  messages

il y a 3 ans

Orange app werkt nog steeds niet 

Pisteur expérimenté

• 

18  messages

il y a 3 ans

Orange tv app gaat nog niet op mijn tv speelt enkel af op smartphone en al 5 keer opnieuw geïnstalleerd en op mijn zoon zijn smartphone gaat het wel en is dezelfde als de mijne

Pisteur confirmé

• 

9  messages

il y a 3 ans

Sinds vanavond werkt de stream terug van orange app tv 

Pisteur confirmé

• 

9  messages

il y a 3 ans

Vandaag orange aan de telefoon gehad , het probleem word doorgegeven aan de mensen die de app programmeren (technische)  binnen een dag of 5 zal ik terug telefoon krijgen , het komt blijkbaar door een update hopelijk komt dit snel inorde. 

ik ben van plan om en tv box van orange boven te plaatsen zodat ik zeker tv kan zien. 

Pisteur expérimenté

• 

18  messages

Ja want bij mij lukt het soms ook niet meer zelle

Pisteur confirmé

• 

9  messages

il y a 3 ans

Bij orange waren ze deze keer snel , na 16u  vandaag telefoon gehad , samen getest op chromecast en nesthub mini alles werkt terug probleem zou blijkbaar opgelost zijn Tv app terug inorde mijn dossier blijft nu nog 6 dagen open hopelijk blijft het probleem opgelost. we zien morgen wel hoe het gaat 🙂