annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange lanceert zijn nieuwe decoder !

Topic gestart op: 15-03-22 11h17

Antwoorden: 101 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Orange lanceert zijn nieuwe decoder !

 

Ugh aan iedereen !

Orange lanceert zijn nieuwe decoder! 😊

Het is gebaseerd op Android TV en heeft verschillende nieuwe functies: integratie van apps zoals Amazon Prime Video en Streamz, Youtube, een ingebouwde Chromecast of een nieuw cloudgebaseerd opnamesysteem.

Wat zal er nieuw zijn?

- De nieuwe set-top box is gebaseerd op Android TV en biedt rechtstreeks toegang tot toepassingen zoals VRT NU, VTM Go en RTL Play. Dit betekent dat u direct toegang heeft tot de inhoud die u wilt 😊

Sommige van deze toepassingen zijn al voorgeïnstalleerd, toegankelijk en worden regelmatig bijgewerkt, zelfs zonder een Google-account!

- De box maakt het mogelijk inhoud in 4K-kwaliteit uit te zenden

- De nieuwe set-top box biedt ook toegang tot veel verschillende apps en games via de Google Play Store.

- Dankzij de Google Assistant-functie kan de set-top box met de stem worden bediend, via een microfoon in de afstandsbediening.

- Wat opnames betreft, is het systeem ook veranderd en slaat het opgenomen programma's op in de cloud, zodat mensen in hetzelfde huishouden er toegang toe hebben vanaf elk apparaat (inclusief pc's en Macs), hetzij op de tv of via de Orange TV Plus-app.

Dankzij een partnerschap met Streamz kunt u 3 maanden lang gratis genieten van de volledige catalogus van deze streamingdienst 😊

En ja, Orange denkt altijd aan je! 😊

Je weet hoeveel Orange investeert in duurzame ontwikkeling. Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat de doos en de afstandsbediening milieuvriendelijk zijn, gemaakt van gerecycleerde en/of recycleerbare materialen en energie-efficiënt.

Totem_0-1647339414254.png

 

Wat zijn de regels voor een commerciële ruil?

- Via de 5000

- Het kost 49 € + 59 € voor de technicus. Je hebt ook de mogelijkheid om het te installeren in doe-het-zelf 😊

- De prijs van €49 is per bestelling, dus als u een omruiling van meerdere decoders aanvraagt, zal dat 1x€49 zijn, niet per apparaat.

 

Goed om te weten!

Notélé en Telesambre zullen niet op de nieuwe decoder kunnen worden opgenomen, aangezien zij beperkingen hebben opgelegd voor opnamen in de cloud. Onze teams werken aan een oplossing hiervoor 😊

 

Totem is blij dit goede nieuws met zijn gemeenschap te hebben gedeeld! 😊

 

Totem en de geesten waken over zijn stam !

 

Totem

Labels (1)
101 ANTWOORDEN 101
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Arne  schreef:

Gezien het Android TV is ga ik er vanuit dat Netflix te installeren is? Ik las dat het niet voorgeïnstalleerd werd en dat jullie nog aan het onderhandelen zijn met Netflix maar Netflix is toch vrij te installeren als je gebruik maakt van Android tv ?! 


Ugh @Arne,

Jammer genog is het zo dat Netflix niet gratis kan voorgeïnstalleerd worden door onze diensten. Er is een investering hieraan gelinkt. 

Totem heeft een vraagje voor jou : Heb je het nodig op de decoder omdat het nog niet staat op je smart tv ? 

Totem's groetjes,

Totem

Arne
Ervaren verkenner

De app hoeft helemaal niet vooraf geïnstalleerd worden voor mij. Ik moet het gewoon kunnen installeren via de Play store. Als het platform beschikt over android/google TV dan moet dit toch mogelijk zijn? Wat ik dus wil weten: Kan ik de app installeren op het toestel, ja of neen? Indien niet, wat is hier van de exacte reden? Ik spreek hier niet over een vooraf geïnstalleerd app. Stel dat ik een TV dienst als Curiosity Stream wil installeren, kan dit? 

 

Waarom vraag ik dit? Ik beschik over een Plasma TV. Deze TV heeft geen smart functionaliteiten. Ik maak nu gebruik van een Xiaomi TV stick met TV vlaanderen app. Als ik al mijn streaming diensten op de Orange box kan nemen, dan stap ik meteen terug over op Orange TV. Hoe kan je dit als bedrijf nu over het hoofd zien? Ik wil echt geen 6 verschillende setupboxen of usb sticks aan m'n TV hangen om TV te kunnen kijken op verschillende streaming services. Ik heb al randapparaten genoeg. 🙂 

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Arne  schreef:

De app hoeft helemaal niet vooraf geïnstalleerd worden voor mij. Ik moet het gewoon kunnen installeren via de Play store. Als het platform beschikt over android/google TV dan moet dit toch mogelijk zijn? Wat ik dus wil weten: Kan ik de app installeren op het toestel, ja of neen? Indien niet, wat is hier van de exacte reden? Ik spreek hier niet over een vooraf geïnstalleerd app. Stel dat ik een TV dienst als Curiosity Stream wil installeren, kan dit? 

 

Waarom vraag ik dit? Ik beschik over een Plasma TV. Deze TV heeft geen smart functionaliteiten. Ik maak nu gebruik van een Xiaomi TV stick met TV vlaanderen app. Als ik al mijn streaming diensten op de Orange box kan nemen, dan stap ik meteen terug over op Orange TV. Hoe kan je dit als bedrijf nu over het hoofd zien? Ik wil echt geen 6 verschillende setupboxen of usb sticks aan m'n TV hangen om TV te kunnen kijken op verschillende streaming services. Ik heb al randapparaten genoeg. 🙂 


Ugh @Arne,

Op voorhand of na de installatie maakt geen verschil. Orange moet een commercial akkoordt met Netlfix tekenen hebben om deze app de decoder te kunnen krijgen (of beschikbaar te kunnen maken voor de klanten). Momenteel is het nog niet gedaan, Totem weet ook niet het zal komen of niet.

Curiosity stream kan wel op de decoder geinstalleerd worden. Je hebt eigenlijk toegang tot het hele Google Play Store behalve netflix. Er is ook een chromecast geïntegreerd, dat bedoelt dat je je content van je smartphone kan streamen op je decoder / TV (behalve via Netflix).

Totem begrijp inderdaad dat het wel makkelijker maakt om al je streamingdiensten op eenzelfde toestel te hebben. Je kan inderdaad allerlij streamingdiensten downloaden aangezien je toegang hebt tot de Google Play Store. Maar enkel Netflix hoort er niet bij omdat er een commercieel akkoord moet getekend worden.

Totem's groetjes,

Totem

0 pluimen
Arne
Ervaren verkenner

Bedankt voor dit verhelderend antwoord! Jammer dat jullie ons niet kunnen vertellen of de Netflix app al dan niet beschikbaar zal komen. In Polen zou het wel al het geval zijn. Ik vind het op zich een vreemd gegeven dat, als je opteert voor een Android TV platform, hier nog extra voorwaarden worden aan gekoppeld om bepaalde apps te kunnen vrijgeven waar andere apps blijkbaar wel vrij verkrijgbaar zijn via de Playstore. 

 

We gaan er nog even over slapen en kijken wat we doen ... 

dolmuisje
Veteraan verkenner

@Arne @Heel juist, hopelijk komt dit nog in orde, zodat we Netflix erbij hebben , tijd brengt raad 🤗

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen