annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange lanceert zijn nieuwe decoder !

Topic gestart op: 15-03-22 11h17

Antwoorden: 60 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Orange lanceert zijn nieuwe decoder !

 

Ugh aan iedereen !

Orange lanceert zijn nieuwe decoder! 😊

Het is gebaseerd op Android TV en heeft verschillende nieuwe functies: integratie van apps zoals Amazon Prime Video en Streamz, Youtube, een ingebouwde Chromecast of een nieuw cloudgebaseerd opnamesysteem.

Wat zal er nieuw zijn?

- De nieuwe set-top box is gebaseerd op Android TV en biedt rechtstreeks toegang tot toepassingen zoals VRT NU, VTM Go en RTL Play. Dit betekent dat u direct toegang heeft tot de inhoud die u wilt 😊

Sommige van deze toepassingen zijn al voorgeïnstalleerd, toegankelijk en worden regelmatig bijgewerkt, zelfs zonder een Google-account!

- De box maakt het mogelijk inhoud in 4K-kwaliteit uit te zenden

- De nieuwe set-top box biedt ook toegang tot veel verschillende apps en games via de Google Play Store.

- Dankzij de Google Assistant-functie kan de set-top box met de stem worden bediend, via een microfoon in de afstandsbediening.

- Wat opnames betreft, is het systeem ook veranderd en slaat het opgenomen programma's op in de cloud, zodat mensen in hetzelfde huishouden er toegang toe hebben vanaf elk apparaat (inclusief pc's en Macs), hetzij op de tv of via de Orange TV Plus-app.

Dankzij een partnerschap met Streamz kunt u 3 maanden lang gratis genieten van de volledige catalogus van deze streamingdienst 😊

En ja, Orange denkt altijd aan je! 😊

Je weet hoeveel Orange investeert in duurzame ontwikkeling. Daarom hebben wij ervoor gezorgd dat de doos en de afstandsbediening milieuvriendelijk zijn, gemaakt van gerecycleerde en/of recycleerbare materialen en energie-efficiënt.

Totem_0-1647339414254.png

 

Wat zijn de regels voor een commerciële ruil?

- Via de 5000

- Het kost 49 € + 59 € voor de technicus. Je hebt ook de mogelijkheid om het te installeren in doe-het-zelf 😊

- De prijs van €49 is per bestelling, dus als u een omruiling van meerdere decoders aanvraagt, zal dat 1x€49 zijn, niet per apparaat.

 

Goed om te weten!

Notélé en Telesambre zullen niet op de nieuwe decoder kunnen worden opgenomen, aangezien zij beperkingen hebben opgelegd voor opnamen in de cloud. Onze teams werken aan een oplossing hiervoor 😊

 

Totem is blij dit goede nieuws met zijn gemeenschap te hebben gedeeld! 😊

 

Totem en de geesten waken over zijn stam !

 

Totem

Labels (1)
60 ANTWOORDEN 60
Gregory
Wijze
Wijze

Kijk hier even onder punt 2 @koen1959 

  • De TV Box heeft een coaxiale/elektrische audio-uitgang SPDIF (en geen optische zoals de vorige tv-decoder van Orange).
  • Deze uitgang ondersteunt enkel bronnen die compatibel zijn met Dolby Digital. Als dat niet het geval is, is het normaal dat je geen geluid hebt. In dat geval kan je je Audio-versterker aansluiten op de tv-uitgang in plaats van de TV Box.
koen1959
Aspirant verkenner

Bedankt voor het antwoord. Ik moet m.a.w. een SPDIF kabel kopen? Is daarvan maar één type  of zijn er verschillende maten?

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Staat in mijn vorig antwoord @koen1959 

  • De TV Box heeft een coaxiale/elektrische audio-uitgang SPDIF (en geen optische zoals de vorige tv-decoder van Orange).
hego9800
Rekruut scout

Als tevreden klant (met oude decoder) heb ik mijn vriendin overtuigd om orange-klant te worden( kreeg  de nieuwe tv-box op 21/10/2022).

De technieker vertelde dat het koppelen van de afstandsbediening met tv niet meer werkt sinds de laatste software versie en dat we af en toe het koppelen moeten uittesten tot de dag het weer functioneert (???).

Ik ben opzoek gegaan naar informatie over de tv-box zoals de software versies , problemen, planning, ...

- website orange : niets gevonden

- orange shop : wist van niets over koppelingsproblemen met de tv

- orange support : samen de procedure doorgelopen echter zonder goed resultaat. Kreeg als antwoord als het niet werkt dan werkt het niet en weet niet zeker of het zal worden opgelost ???

- tribe : probleem is hier gemeld  rond  18 september, nergens een officiele vermelding van orange over het probleem ( support blijft zo overbelast want de medewerkster had minuten nodig om te kunnen antwoorden ).

Wanneer komt de nieuwe versie die het probleem zal oplossen?

In welke rubriek hier houdt orange ons op de hoogte over oa software releases, problemen van de TV-box?

0 pluimen
Tomitavdb11
Aspirant scout

Super fijn! 

Wel belangrijk, dat de Orange collega's geen loze beloftes maken. 

Mij hadden ze verteld bij de installatie van de decoder in januari dat ik een maand later deze nieuwe decoder ging krijgen. Echter was dat dus niet waar. 

Ik vind het niet erg, ben heel blij met deze decoder, maar andere mensen zouden hier wel wat anders op kunnen reageren. 

Om positief te eindigen, leuke features en ecologische oplossingen zijn super leuk! Orange blijft telkens vernieuwen. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen