annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange tv Box 2.0?

Topic gestart op: 29-12-21 12h48

Antwoorden: 3 antwoorden

Proximulantis
Leidende verkenner

Orange tv Box 2.0?

Dit is al de zooveelste toppic,

en er zijn al veel toppics met dit onderwerp.

neem nu onderstaande artikkels:

het leven van een orange decoder - Tribe

Wanneer nieuwe decoder? - Tribe (orange.be)

Opgelost: Wanneer komt een 4K decoder? - Tribe (orange.be)

maar echte antwoorden over een planning of iets dergelijks zie ik nooit verschijnen.

Ik zie @Totem wel af en toe verschijnen met de melding het staat op de planning maar meer word er niet gelost.

Weet dat de huidige decoder nog in dateerd van Mobistar TV.

 

Als je weet dat het aanbod gelanceerd is op 1/03/2016 (bron: 9 vragen over Mobistar's Internet- en tv-aanbod - Nieuws - Data News (knack.be)) dan is de duikt de decoder binnenkort zijn 7de leefjaar in. Er mag toch stilaan een update verschijnen hierover. Hardware matig is hier nooit iets aan veranderd geweest enkel maar enkele software updates en layout change. Maar verder gaat dit niet.

Labels (2)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Thomas_D_W
Veteraan verkenner

Geduld is een mooie deugd maar op een bepaald moment is het geduld op.

Orange is geen trendsetter op gebied van technologie, dit is iets wat de klanten wel begrijpen. Echter is de technologische achterstand wel serieus groot aan het worden met de concurrentie.

Als zelfs de recent verschenen Orange TV Plus app niet kan wat andere app's van andere aanbieders wel kunnen dan begin ik mij toch wel vragen te stellen bij de visie van het management. 

De huidige decoder is niet meer van deze tijd, anderzijds laat men weer de kansen liggen. Een eigen android tv box ontwikkelen is iets wat je niet op één, twee, drie doet. Maar de markt laat wel andere mogelijkheden zien. De app van tv-vlaanderen laat zien dat een eigen box niet nodig is. Waarom geen Orange tv lite in verschillende smaken? 

Andere aanbieders beginnen met 5G voor particulieren, bij Orange is hier zelfs nog geen sprake van voor particulieren.

Een ander gevaar aan Vlaamse kant is de overname van VOO. Welke prioriteit gaat deze nog krijgen? Als men al de energie in VOO gaat steken dan kan het goed zijn dan er helemaal geen vernieuwing komt. Het valt mij nu al op dat men wel wenst te investeren in glasvezel aan Waalse kant maar dat het in Vlaanderen slechts bij geflirt blijft met Fluvius.

Als klant zal ik maar even geduld blijven uitoefenen.....



 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze


@Proximulantis  schreef:

Dit is al de zooveelste toppic,

en er zijn al veel toppics met dit onderwerp.

neem nu onderstaande artikkels:

Geduld is een mooie deugd

Dit is dan nog een thread

Als ze zover zijn - horen we het wel -

0 pluimen
Proximulantis
Leidende verkenner

decoder bij moederbedrijf Orange FR: Exchange Option Decoder, change your TV box - Orange

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen