annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Wanneer nieuwe decoder?

Topic gestart op: 07-02-20 08h48

Antwoorden: 13 antwoorden

polydor
Gewaardeerd verkenner

Wanneer nieuwe decoder?

Ik ben momenteel klant bij proximus.  Ik heb een kleine decoder met een paar voordelen die ik niet kan missen of enorm apprecieer:

- de afstandsbediening is radio-controlled.  Mijn decoder zit opgeborgen in dekast

- de afmetingen zijn klein aangezien er geen HDD in zit.  Mijn kast is ook klein 😉

- het verbruik zou rond de 6 watt liggen.  Een klassieke decoder verbruikt meestal meer dan 20 watt. Dat is 140kwh verschil. 

- mijn opnames kan ik van overal bekijken.  Ook als ik niet thuis ben (aangezien alles in de cloud is opgenomen)

nadelen: 

- opnames kan je niet langer dan 3 jaar bewaren

 

Vandaar, eens orange ook deze kleine cloud-decoders zou aanbieden (zoals orange france al doet), zou ik overstappen.  Enig idee wanneer we dit kunnen verwachten?  

ps: ik sta ook open voor beta-testing 😉

Labels (1)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik ben momenteel klant bij proximus.  Ik heb een kleine decoder met een paar voordelen die ik niet kan missen of enorm apprecieer:

- de afstandsbediening is radio-controlled.  Mijn decoder zit opgeborgen in dekast

- de afmetingen zijn klein aangezien er geen HDD in zit.  Mijn kast is ook klein 😉

- het verbruik zou rond de 6 watt liggen.  Een klassieke decoder verbruikt meestal meer dan 20 watt. Dat is 140kwh verschil. 

- mijn opnames kan ik van overal bekijken.  Ook als ik niet thuis ben (aangezien alles in de cloud is opgenomen)

nadelen: 

- opnames kan je niet langer dan 3 jaar bewaren

 

Vandaar, eens orange ook deze kleine cloud-decoders zou aanbieden (zoals orange france al doet), zou ik overstappen.  Enig idee wanneer we dit kunnen verwachten?  

ps: ik sta ook open voor beta-testing 😉

Ugh @polydor,

Totem heeft de vraag gesteld aan de strategische geesten. Hier zijn hun antwoorden :

- Onze decoder gebruikt IR .

- De maat van de decoder is 206 mm breedte x 227 mm lengte x 55 mm hoogte.

- Het verbruik is lager dan 10W, maar er bestaat geen low power mode aangezien je decoder nog altijd verbonden blijft.

- De gegevens worden lokaal opslaan (dus op de decoder), maar je kan deze bewaren voor zolang je het wilt.

We werken aan een nieuwe decoder.

Totem's zonnegroeten,

Totem

polydor
Gewaardeerd verkenner

@Totem hou me zeker op de hoogte als er een nieuwe decoder komt.  Wil gerust ook beta-tester zijn !!

proximusboyke
Veteraan verkenner

Dat ze maar een tijdje wachten met de cloud😀. Want zoals bij alles heeft het zijn voor en nadelen. Paar jaar geleden heeft proximus een grote breuk gehad bijna week zonder internet. dus ook geen tv. Mensen met een decoder waarin hdd zat konden tenminste nog naar iets kijken dat ze hadden opgenomen. Mensen die de nieuwe decoders hadden stonden daar met hun klijtoren. ze konden niks doen.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@proximusboyke 

Zoals die Hollander lang geleden reeds zei: elk voordeel heb zijn nadeel ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen