Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
techfixorange
Ervaren verkenner

Re: Orange tv app koppelen lukt niet

hallo

ja dit klopt ons technische dienst 5000/4/4 is inderdaad een dienst die instaat voor inkomde call's

maar achter ons steunt er ons nog verschillende diensten die opgeleid zijn voor bepaalde taken daardoor als

ik of mijn collega niet kunnen oplossen op moment zelf dan moeten wij dat doorgeven aan andere dienst omdat ze er meer voor opgeleid zijn daarom wilt dat niet zeggen dat wij minder zijn.

wij zijn ook door een intense opleiding geweest maar wij nemen de call's ook op daarom willen we iedereen helpen maar daardoor word het doorgegeven aan ander diensten ook zodat iedereen zorap mogelijk geholpen kan worden.µ

Mvg techfix-orange

0 pluimen
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

Hey, 

het lukt ons niet om onze telefoon te koppelen met de decoder😠.

heeft er iemand het zelfde probleem?

zie foutmelding in bijlage

mvg

stijn

Ugh @Laurentstijn,

Hebben de Orange-stamleden je verder kunnen helpen? Met andere woorden is je Orange TV app gekoppeld aan je decoder?

Laat het pluimen regenen

🏹 Totems Groet 🏹

0 pluimen
Herihor
Ervaren verkenner

Troost je, ik heb hetzelfde probleem! Met iPhone, iPadPro lukt het, maar met mijn andere iPad niet, hoewel de klantendienst me al tweemaal heeft gecontacteerd en telkens een andere oplossing voorstelt. Het goede nieuws is dat ze het probleem in het oog houden en me nogmaals zullen contacteren, er is dus hoop!

0 pluimen
Herihor
Ervaren verkenner

Er is bij Orange een update van de software voor de installatie van de app! Bij mij wilde het niet lukken, maar vandaag belde Orange mij om het nog eens opnieuw te proberen met de nieuwe software en o wonder het werkt!!

Maar toch een pluimpje voor Orange: al weken had ik dit probleem, maar men heeft mij getelefoneerd om mij opnieuw te helpen installeren!

Cdt24801
Aspirant sjamaan

@Herihor  schreef:

Er is bij Orange een update van de software voor de installatie van de app! Bij mij wilde het niet lukken, maar vandaag belde Orange mij om het nog eens opnieuw te proberen met de nieuwe software en o wonder het werkt!!

Maar toch een pluimpje voor Orange: al weken had ik dit probleem, maar men heeft mij getelefoneerd om mij opnieuw te helpen installeren!

Je ziet, het is niet enkel kommer en kwel bij de klantendienst Smiley Knipoog

Fijn dat het opgelost is voor u en je nu volop kan genieten Smiley Vrolijk

0 pluimen
HM
Gewaardeerd verkenner

Ik kan mijn app niet koppelen.

ik krijg steeds de melding dat er een probleem is met het netwerk en dat ik mijn netwerkverbinding moet controleren. 

De decoder is via WiFi verbonden.

Hoe los ik dit op? 

0 pluimen
DriesB
Gewaardeerd verkenner

Ik ben sinds donderdag LOVE klant en het lukt me ook nog steeds niet om mijn app en decoder te koppelen. Ik krijg ook steeds de melding op de decoder dat ik mijn netwerkverbinding moet controleren. Is dit bij jou al opgelost geraakt?

0 pluimen
KristofD
Aspirant verkenner

Hier ook hetzelfde probleem. 

Sinds vandaag Orange Love klant en het koppelen lukt ook niet wegens netwerkproblemen.

Ik kan geen code genereren. Er gebeurt niks bij het indrukken van ok.

Iemand een oplossing hiervoor?

Bedankt. 

Kristof

0 pluimen
HM
Gewaardeerd verkenner

Nee, nog steeds zelfde probleem.

0 pluimen
cuypz
Ervaren verkenner

Aangezien jullie allemaal netwerkproblemen rapporteren, moeten we het probleem gaan zoeken in de netwerkverbinding van je decoder.

1. Hoe is je decoder aangesloten? Wifi, utp kabel of powerline? 

2. Welk ip adres heeft je decoder in je netwerk? Dit is terug te vinden in het Instellingen menu van de decoder, en aangezien het om een intern ip adres gaat kan het geen kwaad om dat hier met ons te delen.

Ik kijk jullie antwoorden tegemoet.

Leden met de meeste pluimen