annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange tv app werkt na maanden plots niet meer

Topic gestart op: 16-12-21 08h38

Antwoorden: 13 antwoorden

Jules257
Ervaren verkenner

Orange tv app werkt na maanden plots niet meer

OPGELOST

Zowel op 2 iPhones als op 1 ipad werkt de tv app plots niet meer, alles geprobeerd maar niks werkt, wat ik straf  vind is dat mijn oudste ipad het nog wel doet, 2 dagen geleden is mijn iPhone 12 er plots mee gestopt. iPhone 13 van vrouw was er enkele dagen voordien al mee opgehouden,  Resetten helpt niet, ontkoppelen van tv is gebeurd maar opnieuw koppelen lukt niet, zowel orange decoder als modem meermaals gereset niets werkt.

ik vind dat orange zijn zaken in orde moet brengen en tenminste de klanten laten weten als ergens problemen zijn, een  vergoeding voor niet geleverde diensten zou hier wel op zijn plaats zijn.

het probleem zit duidelijk bij orange

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

Deze vraag is opgelost, @Jules257  heeft

dat in een ander topic vermeld.

Bedankt.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
Gregory
Wijze
Wijze

Is een gekend probleem @Jules257 waarschijnlijk heb je de laatste update gedaan - had het ook aan mijn broek

Re: Orange tv app wil plots niet meer werken - aan... - Pagina 3 - Tribe

0 pluimen
Jules257
Ervaren verkenner

Ik heb nog een oude iPhone 5s. iOS 12.2.  Hiermee kan ik ook geen verbinding meer maken terwijl mijn ipad mini ook 12.2 heeft en daarbij werkt de app nog steeds ,  ik durf deze niet niet los te koppelen om te experimenteren wat waarschijnlijk heb ik daarna niks meer om te gebruiken, 

kan niet anders dan dat er iets aan het netwerk is  

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Wat de TV app betreft, @Jules257 is er altijd af en toe een netwerk probleem geweest - vb Geen decoder gevonden op het netwerk.  Verbinding gaat van je phone via wifi/4g naar de Orange server, daarna terug via wifi/kabel naar de decoder.

Heb destijds vele malen ontkoppeld/terug gekoppeld, ging meestal niet

Als ik het terug voorhad - was het een kwestie van wachten, een paar uur of tot de volgende dag - dan ging het terug

Nu met deze nieuwe release is het afwachten

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jules257 

Voor je zegt dat Orange zijn zaken op orde moet hebben heb je recent de update gedaan naar de IOS 15.2 ? Want daar kunnen problemen mee zijn met die update waardoor er applicaties ook problemen mee hebben. Dan zul je Orange moeten verwittigen zelf en het aangeven dat het niet werkt. Dan kunnen ze dit intern bekijken en oplossen. Als niemand iets door geeft aan Orange zelf dan gaan die er wel vanuit dat het correct werkt. 

Een vergoeding ga je hier niet voor krijgen want je vaste diensten werken zoals het hoort en moet. Het is enkel de tv app en dat is natuurlijk geen vaste dienst dat is iets wat je extra kan gebruiken. 

Het advies is dus ook dit door geven aan Orange zelf zodat er intern gekeken kan worden wat er gedaan kan worden om het op te lossen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Jules257
Ervaren verkenner

Op mijn iPhone 12 had ik nog niet de update gedaan, 3 dagen geleden werkte alles nog zoals het hoort, vanaf gisteren is dan plotseling de melding op mijn iPhone gekomen dat ik toestel moest koppelen,  terwijl deze op,tv gekoppeld stond, na alle resetten en opstarten en herinstalleren lukt het dus niet meer ?

mijn oude iPhone met iOS 12 nod dus die werkt voorlopig nog wel

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen