annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange tv werkt niet op ipad, zogezegd omdat ik niet op thuisnetwerk zit

Topic gestart op: 06-01-19 17h12

Antwoorden: 54 antwoorden

Tjer
Ervaren verkenner

Orange tv werkt niet op ipad, zogezegd omdat ik niet op thuisnetwerk zit

OPGELOST

De app werkt wel op mijn iphone en heeft gewerkt op mijn ipad. Ik denk niet dat dit ermee te maken heeft, maar ik heb ook problemen met mijn orange netwerk na het veranderen van mijn wachtwoord op mijn wifi. Enkele van mijn toestellen geraken niet meer op mijn hoofdaccount. Die van mijn kinderen helemaal niet. Ik moet via guest acc of via mijn wifi netwerk verbinding maken. Bovendien moet ik enkele keren per week mijn verbindingen van enkele toestellen opnieuw instellen. Wachtwoorden weer invullen, soms modem heropstarten, ....

Heb al herhaaldelijk helpdesk gebeld, maar omdat ik via mijn netwerk wel verbinding kan maken, mag er geen technieker komen. Toch is er iets aan de hand met de modem denk ik.

 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Jerre
Gewaardeerde genezer

Hallo @Tjer

De instelling waarover de technieker sprak is geen firewall instelling maar een MAC filter, dit is een lijst met MAC (hardware) adressen van toestellen die op de WiFi mogen verbinden.
Als dit ingeschakeld is kunnnen andere toestellen zelfs niet proberen aan te melden, die worden geweerd.
Maar ook deze instelling wordt bij een wifi factory reset (Jouw wifi -> Opnieuw opstarten -> Herinstelling van de Wifi parameters inschakelen -> Toepassen) ongedaan gemaakt.

Het lijkt erop dat er nooit een wifi factory reset gedaan werd, maar het is goed dat je probleem nu opgelost is.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

54 ANTWOORDEN 54
Tjer
Ervaren verkenner

Hallo Patrick,  

Bedankt voor de vlugge reply. 
 
WiFi:  ik heb op alle toestellen, meerdere keren, het netwerk doen vergeten. Zonder resultaat echter. Deze morgen nog. 
 
Wat de tv app betreft, die werkte weer toen ik thuis kwam vanavond. Niets gedaan. Niet uitgelogd, ipad niet herstart, niks. 
 Geen foutmelding meer.
 
Blijft de wifi, waarop de technische dienst geen antwoord vindt. Ik zal deze week nog eens bellen.
 
Alvast bedankt,
 
Th
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tjer herstart de modem eens een keer dus ff de stekker eruit en een minuut wachten dan terug insteken. Wacht even een paar minuten zodat alles herstart is en probeer nog eens.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tjer
Ervaren verkenner

@Jerreheb dat al 10 tallen keren gedaan ...  geen resultaat.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tjer weet dat het niet echt de bedoeling is maar wel om u eventueel de oplossing te bieden. Als u de modem helmaal terug zet in de fabrieksinstellingen dus hoe ze deze hebben geinstalleerd en gebruikt dan het ww wat u gekregen heeft wat op de modem zelf staat kan u dan wel verbinden? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Tjer  in de router, wifi -> reset -> reset to default zal je waarschijnlijk ook al geprobeerd hebben.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen