annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange update over het TV-incident

Topic gestart op: 04-12-23 23h19

Antwoorden: 17 antwoorden

Manitou
Community Manager
Community Manager

Orange update over het TV-incident

Hallo,

Onze teams werken nog steeds aan een oplossing voor het incident met onze tv-diensten. We brengen je op de hoogte zodra alles terug in orde is.

In tussentijd kan je live tv kijken via deze tijdelijke oplossing: haal je ethernetkabel uit je tv-decoder, klik op het Orange-vierkant van je afstandsbediening, ga dan naar Instellingen > Android-instellingen > Netwerk en Internet > schakel wifi uit.

Manitou_0-1701767227779.png

Manitou_0-1701768431959.pngManitou_1-1701768443827.pngManitou_2-1701768454795.pngManitou_3-1701768468066.pngManitou_4-1701768478988.png

 

Update:

Gisterenavond heb je misschien storingen ondervonden bij het gebruik van je tv-diensten. De situatie is ondertussen grotendeels opgelost. Indien je de ethernetkabel van je tv-decoder hebt ontkoppeld, mag je deze nu terug aankoppelen.

We raden eveneens aan om je tv-decoder terug op te starten.

We volgen de situatie van zeer dichtbij op en houden je op de hoogte van de evolutie.

 

Update 2

Het incident met onze tv-diensten is nu opgelost. Het is mogelijk dat je je decoder moet heropstarten.
De beste ervaring bieden aan onze klanten, is waar we elke dag voor gaan. Daarom stellen we alles in het werk zodat dit incident zich niet herhaalt.
Om ons te excuseren voor het ongemak, bieden we alle getroffen klanten een cadeau aan. Je wordt hiervan in de komende dagen persoonlijk op de hoogte gebracht 🙂
 

Rizlaine

 

 

Labels (2)
17 ANTWOORDEN 17
ManonT
Gewaardeerd verkenner

Sinds gisteren opnieuw problemen met mijn tv. 

Ik kan geen opnames bekijken. Ook vandaag, na het heropstarten van mijn decoder, geen beterschap. 

0 pluimen
kvdw
Gewaardeerd verkenner

Weet iemand hoe je de Orange Thank You kunt bekijken als je geen gsmnummer van Orange hebt, maar enkel internet en tv? Ik kan inloggen op de klantenzone maar ik krijg meteen een 404 melding van Orange zelf dat de pagina niet bestaat.

Ik heb ook de My Orange app geprobeerd maar die geeft aan dat het enkel werkt met een Orange simkaart.

0 pluimen
Glenny91
Ervaren verkenner

gelukkig is alles weer opgelost, houden zo Orange !

Josette
Wijze
Wijze

@Glenny91 bedankt veel kijkplezier.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen