annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange vs telenet

Topic gestart op: 16-12-19 21h06

Antwoorden: 20 antwoorden

Jolientanghe221
Aspirant verkenner

Orange vs telenet

Hallo iedereen

wie heeft al de vgl gemaakt van orange tegenover telenet? Pro en contra?

Labels (1)
0 pluimen
20 ANTWOORDEN 20
Gregory
Wijze
Wijze

@patrick2 

Het enige waar ik bang van ben is ooit eens pech te hebben zoals in al die indianenverhalen hier te lezen of op facebook page community

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Gregory  ik wil nu niet grof over komen of beledigend naar alle klanten hier of ver daarbuiten maar overal zijn deze verhalen te vinden. Daar waar het goed loopt hoor je niemand maar daar waar het fout gaat hoor je ze wel. Daar is de Tribe ook voor gemaakt om oplossing te zoeken en elkaar te helpen en de ervaringen te delen met elkaar. Wat u leest hier is maar een klein deel van alles wat er is want er zijn ook nog een groep klanten die iets voor hebben maar het niet op de Tribe zetten maar rechtstreeks proberen op te lossen. Net deze mensen schrijven wel op FB of een ander kanaal om te zeggen dat de provider slecht is en niet deugt en dat ze over gaan naar ..... Maar overal is er iets hoor bij Telenet en Proximus is het echt niet veel beter daar gaan ook dingen mis. Betreft klantenservice kan het beter maar ook daar weer dat is niet bij elke provider zo dat die een super klantendienst hebben. Ook lees ik daar verhalen genoeg over. Iedereen heeft een andere ervaring betreft diensten van een provider en iedereen mag dat ook zelf ervaren en daar een conclusie uit trekken. Ik snap dat mensen zeggen het trekt op niks en wacht al maanden op een oplossing ja dan zijn die kwaad en is de provider niks waard. Maar als het probleem binnen de dag is opgelost is het een super provider en raden ze het iedereen aan te nemen. De aard van het probleem de technische opzet erachter alles komt erbij kijken om eventuele problemen op te lossen en dat is niet gemakkelijk. Maar als het langer gaat duren deugt de provider niet en raden ze de provider af. 

Belangrijkste is wat u ervaart ! U bent de klant individueel , u heeft die diensten en u beslist of u tevreden bent ,uw ervaring telt. Ik laat me ook niet meegaan op de verhalen die ik lees want dan kan ik beter geen enkele provider nog nemen want nogmaals overal is er negativiteit aan reacties en of verhalen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@patrick2 Ben akkoord met wat je schrijft.  (Zei enkel dat ik geen pech wou)

0 pluimen
Schumi_wk
Veteraan verkenner

@Gregory 

ik beschouw dit niet als een gebrek van Orange, maar ik stel enkel vast.

 

Wat tv betreft wil ik er nog bij vertellen dat de decoder van Orange wel heel goed is, heel mooi beeld dat wordt weergegeven in 1080p. Daar kunnen ze bij Proximus nog van leren.

En wat die indianenverhalen zijn ga ik bij deze toch nog even mijn zegje doen. Op het appartement dat we aan de kust gekocht hebben wilden we Orange als provider voor internet en tv. De installateur kwam langs en zei ons direct dat er waarschijnlijk een filter op het signaal zit en bij nader inzien was dit ook zo. We hebben daarvoor Orange een 35 keer(kunnen er meer zijn)gecontacteerd om dit op te lossen maar dit hebben ze niet kunnen doen. Ik als leek weet dat het gewoon te filter ervan tussen halen is en dat Infrax of Telenet dat moet doen. Die 35 aan de andere kant van de lijn en in de winkel wisten het dus niet, ook hun supervisor of degene die daarvoor moet instaan wist het niet. Ik heb het hen 35 keer gezegd wat ze moesten doen maar dit is nooit in orde gekomen en daarom na 4 maanden veranderd naar Proximus. Ik versta het dat die mensen van de klantendienst niet alles kunnen weten maar ik veronderstel dat ik niet de eerste ben met dat probleem en dat ze dat wel ergens in hun visdiagram hebben staan wat ze moeten doen. Enfin we zitten nu bij de anderen maar vinden het jammer dat ze het voor ons niet konden oplossen.

Had ik thuis geen Telenet gehad ging ik nooit veranderd zijn om niet weer dezelfde problemen te hebben, is nochtans maar een filter uithalen....

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Schumi_wk  en ik begrijp exact wat u bedoeld . En dat is wat mij tegen steekt van Telenet vs Orange. Als er een probleem is met de kabel of een filter er tussen uit halen of iets dergelijks dan sturen ze de klant van het kastje naar de muur en Telenet trekt zich er weinig van aan. Vind dat hun veeeeeel meer medewerking mogen verlenen aan de dienst verlening van Orange. Die filter verwijderen in uw geval 5 minuten werk , case opmaken door Orange , Telenet ontvangt deze en kan daar een technieker heen sturen. Hopelijk gaat Orange ooit een eigen kabel hebben waar zelf mee kunnen doen wat ze willen en als er problemen zijn worden ze sneller opgelost. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen