annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange vs telenet

Topic gestart op: 16-12-19 21h06

Antwoorden: 20 antwoorden

Jolientanghe221
Aspirant verkenner

Orange vs telenet

Hallo iedereen

wie heeft al de vgl gemaakt van orange tegenover telenet? Pro en contra?

Labels (1)
0 pluimen
20 ANTWOORDEN 20
Schumi_wk
Veteraan verkenner

En geloof het of niet, maar ben juist terug van de Telenet winkel om daar mijn box en acces point in te dienen en daar hoor ik zeggen dat Orange niks heeft doorgegeven aan Telenet dus moet ik nog zelf een keer bellen om alles stop te zetten. Nochtans heb ik mijn Easy Switch nummer doorgegeven en dit is al van vorige week donderdag dat ze mij gebeld hebben nadat ik via de website mij had aangemeld. It's a neverending story.

Sorry maar de klantendienst van Orange trekt op geen ballen.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Schumi_wk  hier wil ik toch een kleine rechtzetting doen over de klantendienst van Orange. De Easy Swich trekt op geen ballen ! 

Want andersom naar Telenet toe of Proximus werkt ook niet tot nooit. Ik zit ook op het forum van Telenet en daar hoor ik exact hetzelfde. Die easy switch hapert serieus maar waar geen idee. Beste is die niet te gebruiken en zelf opzeggen dat werkt het beste. Ik hoor u al denken ze hebben het toch in het leven geroepen ... JA maar het werkt niet niet van geen kanten.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Gregory  dat hoop ik voor niemand niet 🙂 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jolientanghe221  ik heb inderdaad Orange gehad wat @Cdt24801  zegt klopt helemaal. Heb ook voor de twee providers gewerkt en hou mij nog dagelijks met de dingen bezig.

Orange is geen slechte provider ze hebben immers de kabel van Telenet in gebruik. De enige reden waarom ik geen Orange meer in huis heb is omdat ze geen film aanbod hebben en geen terugkijk tv aanbieden. Het is natuurlijk wel zo dat men op de decoder van Orange de programma's kan opnemen. Per seizoen , per dag of per week. U heeft een 500 GB tot uw beschikking en kan met de Orange tv app ook de opnames inplannen van op afstand. Deze voordelen heeft Telenet ook. U kan ook 2 programma's tegelijkertijd opnemen en eentje bekijken. Ook deze mogelijkheid is erbij Telenet. Orange heeft geen vaste lijn vast in het pakket dat kost u 10 euro per maand meer en als men een download wil van 200 MBPS is dat ook 10 of 15 euro bij betalen.Bij Telenet zit dit wel in het pakket. Voordeel met de vaste lijn is wel dat u heel de dag gratis kan bellen moest u dit willen want dat is bij Telenet niet zo daarvoor hebben ze de triiing app gemaakt. Bij Telenet is het ook 2000 bel minuten per maand en vanaf 16 uur tot 08,00 uur dat men dan gratis kan bellen met de vaste lijn zelf. Triiing gebruik telt mee in de 2000 minuten per maand enige voordeel men kan deze heel de dag gebruiken , wel via wifi. Het gsm bereik is super ben daar ook super tevreden over. Thuis iets minder goed bereik maar een gratis femtocell , een mini zendmast die het signaal versterkt , werkt er super dus ook vol bereik en ontvangst. Bij Telenet is dit een betalende optie van 140 euro eenmalig. Zowel Telenet als Orange hebben ook bellen over wifi dus de VoWifi en ook dat werkt perfect bij Orange. Het pakket wat ik nu heb bij Telenet is wel veel duurder dan Orange maar door het film aanbod ben ik eigenlijk bij Telenet en de terug kijk tv omdat ik niet graag dingen opneem. De pakket prijs bij Orange is ook veel interessanter dan bij Telenet want u heeft een klein abonnement van 20 euro en men kan onbeperkt bellen en smsen en daarbij een 4 GB aan data. Ik heb nog altijd de gsm bij Orange. Moest Orange morgen een film aanbod lanceren ben ik de eerste die terug over gaat. 

Kortom gezegd kijk goed wat voor u belangrijk is. Ik heb u nu de twee eens naast elkaar gelegd en eigenlijk schelen de twee niet veel van elkaar. Enkel dat de prijs van Orange meer als de helft goedkoper is en als u geen belang hecht aan supersnelheden om iets te downloaden zou ik u zeker Orange willen aanraden. Moest u het puur om de snelheid te doen zijn dan is Telenet de nummer 1 maar dat mag eigenlijk geen rol spelen. Voor de rest is Orange simpel en geen poespas met allerlei extra pakketten die men kan nemen , u krijgt gewoon wat u ziet en de prijs die u betaald is de prijs die u ziet. 

Hopelijk helpt u het een beetje vooruit en als er vragen zijn gooi mijn naam met de @ervoor  in de post en ik geef u antwoordt.

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Kianipl
Aspirant verkenner

Ik was altijd al klant bij orange (vroeger Mobistar) en super tevreden, maar op aanraden van een vriendin toch overgeschakeld naar Telenet. Daar had ik niks anders dan problemen: traag internet, berichten die niet verstuurden, nergens service, ... dus ben ik terug overgestapt op Orange en alles is weer top nu!

Leden met de meeste pluimen