Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-03-23 07h48
Antwoorden: 14 antwoorden
Ik heb volgend probleem voor:
Ik wil een ouder koppel helpen:
Zij hebben 2 televisies - 2 decoders die ze huren - aangesloten door een orange-medewerker (maar die wil hen niet verder helpen).
Nu hebben ze zelf de televisies veranderd en aangesloten op de oorspronkelijke decoders.
Aan de instellingen is er niks gewijzigd. Dus als je naar de instellingen kijkt staat de tv die oorspronkelijk in de woonkamer stond nu in de slaapkamer met de decoder van de slaapkamer.
Ik wil nu 1 decoder buiten, want ze gebruiken 1 televisie amper en wil daar een Chromecast op aansluiten.
De Chromecast is geïnstalleerd, de app op de telefoon ook, maar van zodra ik wil koppelen lukt het niet meer. Als ik de codes inbreng krijg ik iedere keer fout. Wat gaat er verkeerd?
Zou het kunnen te maken hebben met de verhuis van de televisies?
Thuis geprobeerd en het gaat feilloos (hebben ook 1 chromecast en 1 decoder).
Wie kan mij aub helpen?
Alvast bedankt voor het antwoord.
@Gregory
Ik denk dat je meerdere GSM kunt koppelen aan een decoder hoor.
Bij mij staan er twee iphone en ipad gelinkt.
ik denk dat je vijf toestellen kan linken of zo.
Groetjes
Dat zei ik niet, @TwonickyII Ik weet dat je 5 toestellen aan een decoder kunt koppelen - waar de decoder er 1 van is
Ik zie dat je je gsm maar aan 1 decoder kunt koppelen
Sorry verkeerd begrepen .
@ Gregory
'k Ga je voorstel morgen uitproberen. Ik ben ook geen technicus. Maar hier bij mij lukte de installatie wel en zonder probleem.
Gisteren meer dan 5 uur bezig geweest.
Decoders aan en af gezet - updates gecontroleerd- diverse malen geprobeerd van te verbinden - niks die lukte.
Die mensen wonen ook niet bij de deur - 'k moet meer dan 10 km rijden daarvoor.
'k Laat nog iets weten. Hopelijk meer geluk morgen.
In elk geval bedankt voor je tijd.
Ik ben ook geen technicus. probeer gewoon de mogelijkheden af te lopen
Stap voor stap werken
Good luck