- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Problemen met de decoder
Sinds enkele weken ook het pakket aangenomen, het Love pakket. De eerste dagen was alles goed maar nu problemen met de wifi en de voorkeur posten die wisselen van plaats. De postcode was plots anders.Terug goed geprogrammeerd. En nu zijn mijn opgenomen programma's niet meer te bekijken, steeds een zwart schermWie heeft er nog dit meegemaakt en wat eraan gedaan. Via Orange wordt ik er niet veel wijzer van, ze hebben een dossier opgemaakt maar de problemen zijn er nog. Help....
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Woon je in de omgeving van Merksem. Want hier hebben we sinds 18/11. Op alles bijna een hele dag storing. Dan heb ik het over bellen,sms'en, mobiel internet en flybox.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Opnames bekijken gaat via internet - als je decoder niet met de kabel verbonden is gaat het via wifi
Indien decoder niet via kabel verbonden met internet, kun je dit dan even doen
Heb je ook een zwart scherm als je normaal kijkt ? Indien ja, bezie dit dan even
Als je ethernet kabel nodig hebt, dan momenteel bij de Action
- 10 m Cat 6 voor 3.29 EUR
- 1.5 m Cat 6 voor 1.09 EUR
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Het zwart scherm is enkel bij de opgenomen programma's. Van zodra we op bekijken drukken wordt het scherm zwart. En er is internet
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Wat ik nog eens zou proberen
- Power off de decoder - indruk knopje links achteraan - wacht een minuut en dan terug power on. Kost dan wat minuten om terug op te starten
- om internet uit te sluiten - kun je een programma bezien met vb Vrt Max, Netflix, ... Eventueel ook eens proberen direct op je TV
- Kun je je opnames op je smartphone of PC bezien Internetprobleem: Orange helpt je | Orange België
Indien alle 3 OK zal je het met Orange klantendienst moeten doen
Success
