annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Reeds zicht op een nieuwe decoder ?

Topic gestart op: 24-01-21 09h49

Antwoorden: 53 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Reeds zicht op een nieuwe decoder ?

Hallo,

Is er reeds zicht op een nieuw type decoder, we zijn nu toch al 2021 en als je kijkt naar Orange Frankrijk is het nieuwe type decoder al reeds goed ingeburgerd.
Hier in België zit je nog met een decoder die doet denken aan het tijdperk van Filmnet 😉. Plus dat hij ook kan dienstdoen als warmhouder in de keuken.

Ik ben ongeveer 1,5 jaar Loveklant geweest bij Orange (nu enkel nog mobiel) en ben welbewust overgestapt naar het gele smileytje door de komst van hun nieuwe Tv-Box. 
Een mens wil toch ook wat design bij zijn mediatoestellen hé, naast een Apple TV en een flatscreen stond die baksteen echt niet mooi.

En een overstap terug is zeker te overwegen gezien de scherpe prijsstelling van hun Love packs. Maar niet zolang men blijft hangen in de vroege jaren 2000.

Nu, ik weet dat jullie geen glazen bol hebben en ook “maar” klanten zijn bij Orange, maar je weet nooit wie er hier meeleest.

Met vriendelijke groeten,

Yves

Labels (2)
53 ANTWOORDEN 53
Chiquita
Aspirant genezer

Het één is het gevolg van het andere natuurlijk.
Als dat allemaal op en top in orde zou zijn, dan zou de prijs ook wel hoger liggen...

 

Chiquita
Aspirant genezer

Nieuwe decoder staat toch al enkele jaren op 1 van mijn "wishlist".
Hopelijk voor 2021 🙂

 

Anonymous
Niet van toepassing

Hopelijk gooit dit geen roet in het eten:

https://m.standaard.be/cnt/dmf20210506_93564507 

Kris_Tin
Aspirant verkenner

De technieker die onlangs bij ons kwam sprak over een aantal maanden. Ik was naar telenet gegaan. Tv box was zalig! Die mis ik enorm. Toch terug naar orange gegaan en digicorder is echt flauw. Bij mijn vorige orange decoder kon ik een serie opnemen voor gans het seizoen. Nu moet het elke week handmatig doen. En zo traag! Hoop dat de nieuwe een serieuze verbetering is. 

Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag Kris, als je geen serieopnames kunt plannen dan is dit waarschijnlijk te wijten aan het feit dat je decoder geen (goeie) internetconnectie heeft. Controleer dit even door op het huisje te duwen op je afstandsbediening, kies dan voor instellingen, technisch, netwerk en selecteer "controleer internetverbinding". 
Heb je verbinding? Herstart even de decoder: huisje, instellingen, technisch, systeem, "herstart tv decoder". Probeer dan nog eens serieopname te plannen.
Heb je geen verbinding? Doe even de bovenstaande stappen om de decoder te herstarten? Nog altijd geen verbinding, voer dan de verbindingswizard uit om terug de wifi in te stellen.

Zelf ook al eens meegemaakt dat serieopnames niet meer werkte en dit heeft het probleem opgelost. M'n geplande series nemen alle seizoenen op en plaatsen de afleveringen per seizoen in een apparte folder.

Leden met de meeste pluimen