Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-01-22 18h38
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Daar juist ben ik goed geholpen door een technieker van Orange . Had al alles geprobeerd maar niets hielp Met de hulp van de technieker . Komt er op aan dat je reset moet uitvoeren .
- Trek eerst de stroomkabel uit,wacht even
- steek dan de stroomkabel en duw op de resetknop helemaal rechts gelijkertijd samen in . Tel tot 10 en laat de reset knop los .
-de recorder zal nu herstarten vergeet wel niet even te wachten en alle stappen goed uit te voeren WiFi , taal ,tv -zenders en je kan ook je afstandbediening instellen .Dat kan je kiezen uiteraard.
zo was mijn recorder weer in orde 🙂
Van mij dus geen problemen bij Orange ben nog altijd blij dat ik er bij ben .
super vriendelijk 🤗
goede bediening. Ik tevreden
tinneke2/ wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@JosetteDat weet ik wel wou het alleen vermelden hoe vriendelijk de technieker was ook al is dat zijn job . Maar was heel geduldig en respectvol .
Moet niet altijd negatief zijn over Orange dat bedoel ik nou net .
tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt!
@Tinneke2 sorry hoor, maar dat staat al jaar en dag bij tips en tricks.
https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/Je-decoder-een-reset-geven/ba-p/702
Je link @Josette komt uit op bioscoop tickets
Deze zal wat beter gaan Je decoder een reset geven. - Tribe (orange.be)
Neen, @Josette niet raar - je hebt de link niet volledig gecopieerd
Het moet eindigen op 70263 en niet 702
https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/Je-decoder-een-reset-geven/ba-p/70263