Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-12-24 12h31
Antwoorden: 2 antwoorden
Al enkele weken hebben we slecht TV beeld. Het beeld stopt steeds en gaat dan verder. Soms krijgen we een signaal dat er geen internet is. Het probleem ligt bij de kabel langs de straat , bevestigd door Orange en Telenet. We kijken meer naar een PowerPoint voorstelling dan naar een film.
"Telenet weet het en werkt eraan." Met dit moeten we het doen. Is dat zo moeilijk om een kabel te vervangen bovengronds?????
Wie heeft er ook nog problemen mee?
Je kan niet zo maar even een kabel vervangen. Telenet of Orange , diegene die deze kabel gaat maken , dient hiervoor bepaalde dingen in orde te hebben. Dat kan zijn dat er vergunningen nodig zijn om de stoep te openen of om de straat te sluiten of andere zaken die betrekking hebben tot het maken van deze kabel.
Daarnaast moet het ook passen in hun agenda , er zullen dus dossiers gemaakt worden en dan opgevolgd worden. Dan moet er een datum gekozen worden wanneer dit kan , je bent niet de enige met een herstelling. Er zijn ook herstellingen tussen die nog urgenter zijn en die hebben dan voorrang.
Nu is het ook dat als Telenet deze herstelling komt doen dat niet Telenet klanten moeten wachten , Telenet klant gaat voor. ( ja je bent klant ook al is dat Orange en dezelfde kabel ).
Uiteindelijk komt het in orde maar de vraag wanneer dat weten wij ook niet. Ik kan je enkel de richtlijnen geven waar je zelf al rekening mee kan houden als dit soort problemen komen.
Bedankt voor uw antwoord.
ik ben niet het enige slachtoffer met deze problemen, het probleem doet zich voor bij zowel Telenet of Orange klanten . Meer dan 10 klanten .
ik denk niet dat ze een vergunning nodig hebben voor een luchtleiding . Tenslotte ze moeten niets open breken .
Dat het moet gepland worden kan ik volgen , maar dat toch sneller . Het beeld is soms niet aan te zien .
Jammer dat ik hier geen filmpje kan posten.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |