Guerisseur expérimenté
•
708 messages
Streamz, wie heeft er al gebruik gemaakt?
Hoi hoi,
Zijn er al mensen hier, die al van de nieuwe streamingsite Streamz al gebruik van maken? En wat vind je ervan?
Guerisseur expérimenté
•
708 messages
Hoi hoi,
Zijn er al mensen hier, die al van de nieuwe streamingsite Streamz al gebruik van maken? En wat vind je ervan?
Cdt24801
Super User
•
7.2K messages
Ik niet, en ik ben het niet van plan ook niet.
Ik heb ook geen Netflix, geen Disney+, geen NoemMaarOp ....
Die dingen zijn aan mij niet besteed.
2
0
Anonymous User
4.4K messages
@Surfer
Ik vind het te duur voor wat het is. Gebruik enkel Netflix om films te kijken. Veel zaken van Streamz kan je ook via VTMGO en VRTNU vinden en dat is gratis.
3
patrick2
Super User
•
11.2K messages
@Surfer ik heb Streamz+ omdat ik Play More heb. Eerlijk gezegd is er niet veel aan Streamz maar voor ons dan hier thuis. Hebben onlangs ook Disney+ genomen en die staat hier elke dag aan , maar het is smaken verschillen. Had er persoonlijk iets meer van verwacht maar zoals ik al zei het is smaken verschillen.
5
0
stravarius
Pisteur vétéran
•
37 messages
@Surfer je mag altijd een vriendschapsverzoek sturen op facebook. Zet er dan bij van surfer. Dan weet ik waarover het gaat en dan kan ik je meer gegevens geven, anders aanzien ze dat daar toch als reclame.
2
0
Svanhoecke
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
Wij hebben al netflix en voor de kleinste ook disney+ nu... maar om er nog eens streamz erboven op te nemen vinden we echt wel te veel van het goeie.
0
NadineDeVoogdt
Apprenti pisteur
•
1 message(s)
Wij gebruiken streaming en zijn tevreden. Het enigewat we missen zijn de Disney films.
1
0
ArneVDV
Pisteur confirmé
•
4 messages
Ik hé. Geen streamz maar wel Netflix en Disney+ (Onlangs aangeschaft met meerdere personen. Persoonlijk denkik dat je op Disney+ snel rond bent maar als je de prijs kan delen met meerdere personen kan je hier wel een jaar van genieten. Ps. Ik heb wel geen tv meer dus streamen is het enige dat ik momenteel nog doe.
0
0