Profil de Surfer

Guerisseur expérimenté

• 

708  messages

Streamz, wie heeft er al gebruik gemaakt?

Hoi hoi,

Zijn er al mensen hier, die al van de nieuwe streamingsite Streamz al gebruik van maken? En wat vind je ervan?

Super User

• 

7.2K  messages

Ik niet, en ik ben het niet van plan ook niet.

Ik heb ook geen Netflix, geen Disney+, geen NoemMaarOp ....

Die dingen zijn aan mij niet besteed.

Super User

• 

8.2K  messages

@Surfer  goedemorgen, 

hier ook niet heb al de dingen die @Cdt24801  ook niet in gebruik.

Pisteur vétéran

• 

37  messages

cdt waarschijnlijk dus niets dat je moet betalen?

4.4K  messages

@Surfer 

Ik vind het te duur voor wat het is. Gebruik enkel Netflix om films te kijken. Veel zaken van Streamz kan je ook via VTMGO en VRTNU vinden en dat is gratis.

Pisteur vétéran

• 

37  messages

Joery, sory dat ik het nogmaals moet zeggen maar als je bij Orange Tv it weet je het niet hoeveel dat kost. En je kan verschillende opties nemen. Want als je playmore neemt heb je er 3 in één. streemz 2000 films gratis en nog extra zenders. Enkel als je dit nu koopt moet je wachten, door die invoering van streamz loopt alles wat trager.

4.4K  messages

@stravarius 

Snap uw antwoord(en) niet... Waarom zou ik niet weten hoeveel dat kost? Streamz is niet alleen voor klanten van Telenet hé.  Iedereen kan Streamz kijken, je hebt enkel een internetverbinding nodig ...

streamz.JPG

Pisteur vétéran

• 

37  messages

Wel Joery die vraag zal ik beantwoorden waarom jij niet zou weten hoeveel dat kost. Om datje geen klant van Telenet bent. En nu mag je het nog draaien of keren, je zal niet achter het wondermiddel geraken hoe je het moet doen. Dus doe de moeite niet om bij vrienden of bij je ouders te gaan horen want veel verschil zal het niet maken.

Super User

• 

11.2K  messages

@Surfer  ik heb Streamz+ omdat ik Play More heb. Eerlijk gezegd is er niet veel aan Streamz maar voor ons dan hier thuis. Hebben onlangs ook Disney+ genomen en die staat hier elke dag aan , maar het is smaken verschillen. Had er persoonlijk iets meer van verwacht maar zoals ik al zei het is smaken verschillen. 

Guerisseur expérimenté

• 

708  messages

@patrick2 Yup, smaken verschillen en dat is maar goed ook.

We hadden Play vanwege de themazenders, maar jammer genoeg zitten die nu alleen in Play More en dat is een kost meer. 

Waarom is alles versnipperd tegenwoordig?... men moet voor alles betalen zeg. Gelukkig is de VRTnu en dat is gratis.

Super User

• 

11.2K  messages

@Surfer  maar ik ga het toch eruit gooien. Het is toch € 25 en als we het niet gebruiken is het jammer geld. Zoals al eerder gezegd die Disney+ is een goede zet want dat staat hier elke dag op.

4.4K  messages

Ik heb sinds vanmiddag ook Disney+ @patrick2  en mijn eerste indruk is wel ok!!  Ik ga het eens een maandje proberen.

1 minpuntje misschien, je kan niet betalen met een gewone bankkaart. Je hebt een kredietkaart of Paypal nodig. Netflix heeft dat wel en dat betaal ik via Maestro, elke maand gaat dat van mijn zichtrekening. Een tip voor Disney+ ... Het zou goed zijn voor mensen die geen kredietkaart hebben en Disney+ willen, dit dan ook met een gewone bankkaart kunnen betalen.

Super User

• 

11.2K  messages

@Anonymous  daar heb je inderdaad een punt. Mijn partner heeft wel een kredietkaart maar ik heb geen dus ik zou niet kunnen betalen. Beter een systeem dat voor iedereen toegankelijk is. 

Denk niet dat je er spijt van krijgt hoor staat honderden films in en hier staat het elke dag op sinds de lancering. Ik kijk niet maar mijn partner wel 🙂 

Pisteur vétéran

• 

37  messages

@Patrick, maar als je het buitengooit heb je ook niet meer die gratis films. En nu zit streamz er nog is voor niet in want jullie rekenen dat allemaal niet mee. Als je natuurlijk geen Telenetter bent zoals cdt of hoe noemt die daar, want ik hoef niet te weten waar die klant is dan weet je dat wel. En ik zeg het nog eens bij Telenet goochelen ze met cijfers.

Pisteur vétéran

• 

37  messages

@Surfer je mag altijd een vriendschapsverzoek sturen op facebook. Zet er dan bij van surfer. Dan weet ik waarover het gaat en dan kan ik je meer gegevens geven, anders aanzien ze dat daar toch als reclame.

Chef pisteur

• 

114  messages

Streamz : te duur. ik ben niet van plan om het te gaan gebruiken. Ook niet voor een maand gratis waarschijnlijk.
Ik heb onlangs Amazon Prime geprobeerd. De prijs is goed maar ik wou vooral oude series bekijken (van pakweg 30 a 40 jaar geleden) en ik heb er niet veel van teruggevonden.
Dat stopt dus ook.
Ik heb thuis TV Vlaanderen en die hun inbegrepen online toegang gebruik ik af en toe.
Niet vaker dan dat want dan kom ik met mijn Start internet niet meer toe.
Als ik dat moet upgraden om meer te kunnen streamen wordt het ook een dure zaak.

Super User

• 

7.2K  messages

@stravarius 

Je vergist u hoor, ik heb wel degelijk betalende paketten. Daar zit wel veel teveel in dat mij niet interesseert, maar dat is het nadeel van een pakket, nietwaar.

Bovendien, je kunt hier vier jaar geleden niet geweest zijn want Tribe is pas opgestart begin 2018.

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

Wij hebben al netflix en voor de kleinste ook disney+ nu... maar om er nog eens streamz erboven op te nemen vinden we echt wel te veel van het goeie.

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

Wij gebruiken streaming en zijn tevreden. Het enigewat we missen zijn de Disney films. 

Super User

• 

11.2K  messages

@NadineDeVoogdt  dan kan je Disney+ nemen. Dat is pas uitgekomen en moet zeggen hier thuis hebben we dat ook genomen en er zijn al uren aan gespendeerd. 

Pisteur confirmé

• 

4  messages

Ik hé. Geen streamz maar wel Netflix en Disney+ (Onlangs aangeschaft met meerdere personen. Persoonlijk denkik dat je op Disney+ snel rond bent maar als je de prijs kan delen met meerdere personen kan je hier wel een jaar van genieten. Ps. Ik heb wel geen tv meer dus streamen is het enige dat ik momenteel nog doe.

Loading...