annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

TV Box werkt niet (1 dag klant)

Topic gestart op: 22-12-22 11h14

Antwoorden: 8 antwoorden

ApachePierre
Ervaren verkenner

TV Box werkt niet (1 dag klant)

1 dag klant, gisteren werkte alles. Vandaag (na 2de keer opzetten) werkt de TV Box niet.

Reeds herstart, en reset knop geprobeerd, echter niets werkt.. Tips?

Zie onderstaande afbeelding. Nadien nog een reboot menu op scherm gekomen ook en gedaan (geen foto van).

Nu blijft deze gewoon op "adroidtv" hangen.

20221222_100740.jpg

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
ApachePierre
Ervaren verkenner

Dag 6 (maandag 26/12): telefoontje ontvangen van de expert, met als uitleg dat er opnieuw een technieker moet langs komen en de TV Box vervangen + meteen een update moet geven.

Vervelend is wel dat het eerst volgende vrije moment voor de technieker pas op 04 januari 2023 is.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Kun je je behelpen met VRT Max en/of VTM Go ?

Misschien kun je het compact signaal capteren en zo TV kijken in afwachting, @ApachePierre 

Gewoon de coax kabel in de TV steken ivp in de decoder

 

 

0 pluimen
ApachePierre
Ervaren verkenner

Dag 1: Woensdagnamiddag overgegaan van Proximus naar Orange, geïnstalleerd en alles werkte, dus ook Orange TV Box met combinatie Philips Smart TV.

Dag 2: Donderdochtend TV Box Orange werkt niet meer tegen de avond nog technieker geweest maar vond de oorzaak niet. Vermoedelijk interferentie met Philips Smart TV. Expert ging ons contacteren. Andere TV Box bracht geen beterschap.

Dag 3: Niemand meer gehoord, na de middag zelf eens gebeld naar technische ondersteuning. Daar zeggen ze hetzelfde expert zal ons contacteren. 

Dag 4: Terug niemand gehoord en met het kerstweekend zal dit nog tot dinsdag zijn waarschijnlijk als ze het dan al kunnen oplossen.

Wel vreemd dat een TV Box interferentie kan hebben met een smart TV Philips. Dit is de eerste keer dat ik hier van hoor. Met Proximus of Telenet nog nooit van gehoord. 

Nog iemand ervaring hiermee?

20221224_120934.jpg

0 pluimen
ApachePierre
Ervaren verkenner

Technieker is geweest deze namiddag. Helaas niet opgelost met nieuwe TV Box. Hij heeft alles nagekeken en kabels nogmaals vernieuwd. 

Vermoedelijk interferentie tussen TV Box en Philips smart tv (1jaar oud).

Expert ging nog contact opnemen met ons.

Wel vreemd dat op het ogenblik en dag van installatie alles werkte en 24u later niet meer.

Nog iemand kennis van dergelijks scenario?

10j geleden bij Telenet en de voorbije 8 jaren bij Proximus nooit last van gehad. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen